מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי ב-20:00) את אסטנה למשחק במסגרת המחזור ה-4 בשלב הבתים של הליגה האירופית. הצהובים יודעים כי כדי לשמור על סיכוי ריאלי לעלות לשלב הבא דרוש ניצחון והיום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת ההתמודדות.

עוד באתר:

"זה משחק שחייבים לנצח בו אם אנחנו רוצים לעלות", אמר קרויף, "יש שני משחקי בית ברציפות ואנחנו צריכים לקחת 6 נקודות. זה המשחק הראשון מבין שניים. זה המפתח. דיבורים על גאווה וכבוד זה בסדר, אבל המטרה היא לעלות שלב. תמיד צריך לשחק עם כבוד וגאווה, לא רק במשחק הזה. אם ננצח זה יהפוך את המשחקים הבאים למעניינים מאוד. ננסה להמשיך את המומנטום מהניצחון האחרון, אני מקווה שהקבוצה תשחק עם אנרגיות ותיצור יותר הזדמנויות".

מה הכוח של אסטנה?
"יש להם רקורד מדהים בבית, בחוץ זה שונה. אני חושב שברור שיש להם יתרון עם המשטח המלאכותי בבית, אבל יש להם גם כמה שחקנים מעניינים אני מצפה שמחר זה היה משחק שונה לגמרי, שנראה את פוטנציאל שלנו, למרות הפציעות. זה משחק חשוב עבורנו. אנחנו ננסה להראות את הפוטנציאל שלנו ומקווה שגם ניקח 3 נקודות". 

כמה קשה לשים את מה שהיה מאחור?
"אני חושב שהמוטביציה שלנו ברורה. להפסיד 4:0 זה תחושה לא נעימה אבל צריך להביא את זה למגרש ולהוכיח שזה רק משחק אחד ולא הרמה הרגילה. אנחנו רוצים להוכיח את עצמנו".

על מכבי באירופה:
אני חושב שבשנים האחרונות אנחנו תחרותיים ומעפילים לשלב הבתים, אפילו בעונה האחרונה היה לנו סיכוי טוב לעלות לשלב הבא וזה מה שאנחנו מנסים להשיג בכל עונה. זה לא בית נוח, אבל מצד שני יש לנו שני משחקי בית ויש לנו הזדמנות טובה להשאיר לנו סיכוי לעלות. אנחנו צריכים להשתפר וזה מתחיל מחר".

על המצב בבית:
"אנחנו מקווים שויאריאל ינצחו את שני המשחקים הבאים שלהם ונגיע למשחק מולם לאחר שכבר עלו. המטרה שלנו היא לנצח את שני המשחקים הבאים ולהשאיר לנו סיכוי למשחק האחרון".