קרן מועדון הכדורגל מכבי ת"א ורשת פיצה פרגו מאחדות כוחות למען   החיילים הבודדים המשרתים בצה"ל. במהלך חודש נובמבר ייתרמו 5 שקלים מכל רכישת פיצה מהסדרה המיוחדת של הרשת לטובת  המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין.

קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב נחשפה לאתגרים והקשיים שניצבים בפני חיילים בודדים המשרתים בצה"ל והציבה לעצמה מטרות בעונה הקרובה: תמיכה בחיילים הבודדים בזמן שירותם הצבאי באמצעות אוהדי מכבי והספונסרים

וליווי החיילים במהלך שירותם באמצעות תוכניות חניכה, לימודים וסיוע בתעסוקה וביחד עם  רשת 'פיצה פרגו' הן מאחדות  כוחות כדי לעזור ולטפל בצרכים ובקשיים הפיזיים והחברתיים  של  כ 6,300 החיילים  הבודדים בישראל.  

וכעת גם אתם יכולים לסייע. איך זה עובד? הנהלת הרשת החליטה כי במהלך חודש נובמבר מכל רכישת פיצה מה'סדרה המיוחדת' ייתרמו 5 שקלים לטובת מימון לימודי הנהיגה של החיילים הבודדים.

מנכ"ל קרן המועדון הכדורגל מכבי ת"א, ג'וש הליקמן, אמר: "קרן מכבי גאה לשתף פעולה עם פיצה פרגו כדי לסייע לחיילים הבודדים. אנו מעריכים את השותפות עם ארגון שכזה ונרגשים לעבוד ביחד על מנת לתמוך בחיילים שעושים כל כך הרבה עבורנו".

בעלי רשת פיצה פרגו, אלון סהר, סיפר: "המפגש עם החיילים הבודדים במסגרת משחק של מכבי החזיר אותי לנקודה מאוד רגישה בעבר שלי. יחד עם קרן מכבי החלטנו להעלות הילוך בנושא אימוץ החיילים הבודדים, זה נושא שמאוד קרוב לליבי ואנחנו כחברה צריכים לתת כמה שיותר לאוכלוסיה זו ולגלות רגישות. מעבר לכך, בקרוב גם יחל גם פרויקט של שילוב חיילים בודדים כעובדים ברשת פיצה פרגו ועובדים מצטיינים גם יקבלו מלגה ללימודים".

להורדת האפליקציה של 'פיצה פרגו' לחצו כאן