מכבי חיפה ׳שמואל׳מכבי תל אביב ׳שחר׳, 12:00 בקצף תחתון
לאחר הניצחון במחזור הקודם בדרבי התל אביבי, קבוצת הנוער של המועדון תנסה להמשיך במומנטום החיובי כשהצהובים ייצאו למשחק חוץ נגד האלופה מהכרמל (מחזור 7). החניכים של גיא צרפתי מגיעים מהמקום ה-5 כשהם עם 3 ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים. מנגד הירוקים מגיעים לפמגש מהמקום ה-12 בטבלה כשהניצחון האחרון שלהם היה במחזור הפתיחה.

התחדשנו בעמוד אינסטגרם למחלקת הנוער -> היכנסו ועקבו אחר העמוד החדש

בני סכניןמכבי תל אביב ׳עודד׳, 14:45 סכנין אימונים סינטטי
קבוצת נערים א׳ של המועדון שעדיין מושלמת במסגרת הליגה תצא למשחק חוץ לא פשוט בסכנין (מחזור 7). הצהובים ממוקמים במקום הראשון בטבלה כשמנגד בני סכנין נמצאים כרגע בתחתית הטבלה, מקום 13, כשבמאזנם ניצחון בודד מ-6 משחקים. החניכים של אליעזר בן אהרון יקוו להמשיך במסלול הניצחונות ולחזור הביתה עם כל 3 הנקודות.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳הפועל ראשון לציון ׳יורם׳, 10:30 בקריית שלום סינטטי
לאחר שכבשו חמישייה במחזור הקודם בניצחון על מעלה אדומים, קבוצת נערים ב׳ תארח במגרשה הביתי את ראשון לציון למחזור ה-8. הצהובים מגיעים למפגש מהמקום ה-6 בעוד ראשון לציון ממוקמת במקום ה-5 כשנקודה אחת בלבד מפרידה בין שתי הקבוצות.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳הפועל אשקלון, 12:30 בקריית שלום סינטטי
קבוצת נערים ג׳ דרום חוזרת אל מגרשה הביתי, הפעם היא תארח את הקבוצה מהדרום במסגרת המחזור ה-6 של הליגה. הצהובים נמצאים במקום ה-2 בליגה עם אותו מספר נקודות כמו המקום הראשון, עדיין ללא הפסד. מנגד אשקלון מגיעה מהמקום ה-13 שבמאזנה ניצחון בודד ב-5 משחקים. החניכים של אורי דוד ינסו להמשיך ביכולת הטובה ולשמור על הביתיות גם בשבת הקרובה.

הפועל פתח תקווה ׳שלומי וורצל׳מכבי תל אביב ׳אילן׳, 13:00 במושבה אימונים סינטטי
קבוצת נערים ג׳ צפון תצא למשחק חוץ לא פשוט נגד הקבוצה מפ״ת. הצהובים מגיעים למפגש כשבמאזנם 4 ניצחונות ותוצאת תיקו אחת, מנגד פ״ת מגיעה מהמקום החמישי כש-5 נקודות מפרידות בין הקבוצות. מכבי יקוו להמשיך את פתיחת העונה הטובה.