פרי גיים
מכבי תל אביב חזרה הערב (חמישי) לאיצטדיון בנתניה בו אירחה את אסטנה למשחק במסגרת המחזור ה-4 של שלב הבתים בליגה האירופית. לאחר שני הפסדים ותיקו ב-3 המחזורים הראשונים הצהובים הגיעו בידיעה כי רק ניצחון ישאיר סיכוי ריאלי להעפיל לשלב הבא. ג'ורדי קרויף בחר להציב ב-11 את איתן טיבי, אבי ריקן וניק בלקמן, כאשר מי שקיבל פעם נוספץ קרדיט היה אור דסה הצעיר. מהעבר השני, אסטנה הגיעה לאחר הפסד ליגה לקייראט וכאשר ביום ראשון מצפה לה משחק גורלי במחזור הסיום בקזחסטן. למרות זאת, בהרכב של האורחים הופיעו הכוכבים דמיטרי שומקו, פטריק טוומאסי וג'וניור קבנאנגה. 

מחצית ראשונה
כבר בדקה ה-2 מכבי קיבלה הזדמנות לא רעה לעלות ליתרון לאחר שקיארטנסון חטף כדור והתקדם לעבר השער אך הבעיטה שלו הלכה לידיו של השוער. 4 דקות לאחר מכן, בלקמן מצא את דסה במצב טוב ברחבה אך הכדור שלו לא מצא את המסגרת. מכבי המשיכה להיות הקבוצה הדומיננטית ובדקה ה-19 מסירה של דסה השאירה את קיארטנסון מול השוער אך יציאה של האחרון מנעה שער. עוד 2 דקות עברו והפעם בלקמן סיכן את המסגרת, אך הסטה של שחקן הגנה שלח את הכדור לקרן. 

אסטנה התרכזה במרבית המחצית בעיקר בניסיונות לצאת למתפרצות ובדקה ה-30 ראתה עוד מצב של מכבי, הפעם עם בעיטה טובה של עטר ממרחק, השוער אריץ' התעופף והדף לקרן. 2 דקות להפסקה חילופי מסירות בין דסה לעטר הסתיימו עם בעיטה של החלוץ ממצב לא רע אבל גם זה לא מצא את המסגרת. רגע לפני ההפסקה עוד הזדמנות צהובה הגיעה לאחר מסירה של בלקמן לדסה, הקשר בעט מ-17 מטרים אך פיספס את השער במעט. 0:0 במחצית. 

מחצית שניה
התסריט מהמחצית הראשונה נמשך גם בפתיחת החצי הבא אבל בדקה ה-51 הצלה אדירה של אריץ' מנעה מריקן שער יפהפה. הלחץ המשיך ושתי דקות לאחר מכן עטר נגח החוצה אחרי הרמה טובה של ייני אסטנה כמעט ולא איימה על השער אבל בדקה ה-57 היא כבשה את הגול הראשון. מכבי איבדה כדור בחצי המגרש שלה, בייסביקוב פרץ מימין וטוומאסי המשיך לרשת בנגיעה. הצהובים ניסו לחזור למשחק ובדקה ה-64 ריקן קיבל מצב טוב לאזן לאחר קרן שהורחק לעברו, בעט מהאוויר אך לרוע מזלו זה חמק החוצה. התסכול הצהוב המשיך כשבדקה ה-79 ריקן הגיע למצב נהדר מ-16 מטרים אבל בעט מעל השער. עד לסיום הצהובים לחצו על השער אבל לא הצליחו למצוא את הרשת בדרך לאובדן הסיכוי לעלות לשלב הבא. 0:1 לאסטנה בסיום.