גם לאופיר דוידזאדה יש תואר ראשון עם מכבי. המגן השמאלי היה בחמישי חלק מהניצחון 0:1 על הפועל ב"ש בגמר גביע הטוטו ובסיום המשחק סיפר על התחושות.

דווקא נגד הפועל ב״ש איך זה מרגיש?
"קודם כל אנחנו מאוד שמחים על הניצחון ועל הזכייה בגביע וכמו שאמרתי הגביע הזה הוא גם הרבה בשביל האוהדים שרצו תואר אחרי כמה שנים, אנחנו שמחים מאוד גם בשביל האוהדים וגם בשבילנו".

ראינו אתכם קופצים בסוף המשחק על ג׳ורדי:
"אין ספק שמגיע לו, הוא באמת עושה עבודה מדהימה, הוא מחזק אותנו בתקופות לא קלות. אף אחד לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים, חוץ ממאמן הוא גם בן אדם והוא מאחורינו תמיד ונותן לנו את הגב, לא משנה מה קורה, ואני שמח שהחזרנו לו על המגרש". 

"בשני המשחקים האחרונים נגד ויאריאל וגם נגד מכבי פ״ת לא היה חסר שננצח פשוט היה חוסר מזל והרבה החמצות. אני חושב שלאט לאט אנחנו מתחילים להתחבר, ללמוד את השיטה ואני מאמין שבתקופה הקרובה ניראה הרבה יותר טוב", הוסיף.

אתה לא חושב שזה מאוחר מדי?
"סיימנו עכשיו סיבוב ראשון, זה אומר שיש לנו עוד סיבוב שלם ופלייאוף אז יש עוד המון נקודות בקופה, זה ממש לא מאוחר".

מעבר לזכייה בגביע, לאחר המשחק הקודם נגד ב״ש שלא הצלחתם לנצח 10 שחקנים, כמה הניצחון היום מבחינה מורלית יכול להחזיר אותכם לעניינים בליגה ולמאבק האליפות?
"אין ספק שמבחינה מוראלית ומבחינת הביטחון שלנו הניצחון מאוד חשוב להמשך הדרך ולהמשך העונה. באר שבע קבוצה טובה והוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד איתם ויכולים גם לנצח, זה מאוד חשוב לנו".

ביום שני יש משחק חשוב בטדי, מתכוננים לזה כבר?
"אנחנו נחגוג היום את הזכייה בגביע, מגיע לנו אני חושב. מחר נחזור למציאות ולמשחק הקרוב שהוא מאוד חשוב לנו". 

הביקורת על המסירה האחרונה של השחקנים:
"אלה דברים שאנחנו עובדים עליהם באימונים. אנחנו מגיעים להרבה הזדמנויות. אני אישית עובד על העניין הזה מאוד קשה ואני בטוח שבעתיד אני אראה שיפור מבחינתי בעיקר בהרמות".

כשהיית שחקן של באר שבע חווית תקופות קשות, איך ההשוואה בין הלחץ בין המועדונים?
"בכל מועדון שרוצה לזכות בתארים יש לחץ וזה דבר בריא. מי שלא יכול להתמודד עם הלחץ הזה לא מתאים לרמות האלה. אני אישית מאוד אוהב את הלחץ הזה, זה מראה על ווינריות".

על המשחק עם 3 בלמים:
"בינתיים אנחנו רואים שהשיטה עובדת, גם מבחינה הגנתית וגם מבחינה התקפית. אני מאמין שאם נמשיך לעבוד על השיטה ולתרגל אותה זה יראה הרבה יותר טוב".