מכבי תל אביב זכתה הערב (חמישי) בגביע הטוטו אחרי משחק בו הושקעה הרבה מאוד הקרבה מצד השחקנים בדרך ל-0:1 על הפועל ב"ש. וידאר קיארטנסון, שכבש את שער הניצחון סיפר בסיום על החשיבות הגדולה מבחינתו.

"לא שיחקנו טוב בשבועות האחרונים, כולל אותי. ההופעה של השחקנים היתה מדהימה. היה חשוב עבורי לכבוש, זה גול חשוב מאוד, זה יתן לי ביטחון וגם לקבוצה", אמר האיסלנדי, "ההופעה של הקבוצה היתה נהדרת, האוהדים היו מדהימים ואני מקווה שנבנה על המשחק הזה גם לעתיד". 

"היינו צריכים להראות אופי, לא הראינו מספיק אופי העונה ולא שיחקנו כקבוצה. היום זה היה שונה לגמרי, זה היה מדהים ואם משחקים ככה מנצחים משחקים. אם משחקים ככה בהרבה משחקים אז זוכים בתארים", הוסיף.

"היו לנו כמה משחקים טובים העונה ששיחקנו ברמה דומה, אבל לא ל-90 דקות", אמר קיארטנסון על היכולת שהציגה מכבי, "אם אתה לא מבקיע אתה לא מקבל כלום בסוף. לא היינו כאלה רעים, אבל היום זו היתה מכבי שונה לגמרי, היינו יציבים וזה משחק טוב שאני מקווה שיעזור לנו בהמשך". 

על כושרו לאחרונה:
"זה נורמלי שאם לא הייתי מספיק טוב אהיה על הספסל כדי להתרענן. זה נורמלי. לא טוב עבור חלוץ לשחק משחק אחר משחק בלי ששום דבר יקרה. היתה לי גם פציעה קטנה שהפריעה לי, אבל אני מרגיש טוב יותר עכשיו. אני חושב שאם נשחק ככה השערים שלי יגיעו גם בהמשך. בחודש האחרון לא היה לי יותר מדי ביטחון, אבל המשחק הזה יעזור לי מאוד. חשוב גם לקבוצה שלחלוצים יהיה ביטחון".

על ג'ורדי קרויף:
"הוא דיבר עם השחקנים ואמר לנו מה לעשות. היום השחקנים עשו את זה גם בשביל ג'ורדי, המאמן תמיד סופג אש אבל הרבה פעמים האשמה היא של השחקנים. זה גם התואר הראשון שלו כמאמן, אנחנו מאמינים במאמן שלנו".