יום שני, חופש חנוכה, מחלקת הנוער של המועדון קיימה יום מיוחד עבור שוערים. הבוקר התחיל באימונים ממוקדים לשוערי המחלקה, לאחר מכן צוות האימון ערך יום פתוח לשוערים ושוערות מכל רחבי הארץ. את היום המיוחד ניהל ישראל עיני, האיש שעומד בראש מערך אימון השוערים באקדמיית הנוער. לצד עיני הצטרפו צוות מיוחד של מאמנים שעזרו לשמור על איכות, מקצוענות והנאה. בנוסף שורה אובארוב, מאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת, קפץ לבקר ונתן טיפים לשוערים הצעירים.

כבר ב-8:30 בבוקר התקיים אימון לשוערים מקבוצות ילדים ב׳ עד קבוצת נערים א׳ (U13 – U17), הצוות המקצועי חילק את השוערים לפי גילם ובנה אימון המותאם לכולם. בשעה 10:00 התקיים אימון השוערים לקבוצות טרום ילדים ד׳ עד קבוצות ילדים א׳. גם כאן האימון הותאם לילדים לפי גילם. חשוב לציין שמערך האימונים מתקיים בהתאמה לפילוסופיית המועדון.

בשלב השני של היום נערך היום הפתוח לשוערים ושוערות צעירים אשר אינם משתייכים למחלקת הנוער. כ-40 שוערים בגילאי 8 עד 16 התאמנו במתחם האימונים בקריית שלום. הצוות המקצועי דאג להכין אימונים מותאמים לפי גיל ויכולת, מה שעזר לשוערים הצעירים להשתלב במסגרת האימון. במידה ותהיה התאמה, הצוות המקצועי יצור קשר עם השוערים המתאימים להמשך התקשרות. היום המיוחד יצר הזדמנות מצויינת לילדים מכל רחבי הארץ להתקרב למועדון הצהוב ולספוג את הערכים של מכבי תל אביב.