פרי גיים
אחרי שעלתה באמצע השבוע לגמר גביע הטוטו מכבי ת"א כבר התייצבה היום (שבת) למשימה הבאה שלה. הצהובים חזרו לאיצטדיון בנתניה ואירחו את מ.ס אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל, שיצא לדרך כבר בשעה 16:00. ג'ורדי קרויף העלה בהרכב את אייל גולסה לצידו של חוסה רודריגס, כאשר בחלק הקדמי הוצבו דור מיכה, ניק בלקמן, אלירן עטר וידאר קיארטנסון. 

מהעבר השני, אשדוד הגיעה למשחק כשהיא במקום הלפני האחרון. המאמן עמיר תורג'מן, שזכה בעבר במספר תארים עם מכבי כשחקן, זכה לפני השריקה לזר פרחים שהעניק לו דור פרץ. מבחינת ה-11, בחר המאמן להציב בחוד את מאוריסיו ובלסינג אלקה, כאשר על ההרכב הפותח חזר גם גדי קינדה – אחד השחקנים המרכזיים של הקבוצה מעיר הנמל.

מחצית ראשונה
די כצפוי המשחק נפתח עם שליטה של מכבי שהניעה את הכדור בסבלנות. בעשר הדקות הראשונות הצהובים גם הצליחו לאיים פעמיים על השער של היריבה, אך נגיחות של קיארטנסון לא מצאו את הרשת. מכבי המשיכהה לחפש שער אך נתקלה בדקות הבאות בעמידה מסודרת של היריבה. בדקה ה-23 גולסה ניסה את מזלו עם בעיטה ממרחק שחלפה מעל השער. חצי שעה מהפתיחה אשדוד עלתה ליתרון מפתיע אחרי שמאוריסיו חטף כדור בחלק המגרש של מכבי, דהר לעבר ראיקוביץ' ולמרות שהשוער הצליח לגעת בכדור, הוא ניתז מגופו של החלוץ אל הרשת. 0:1 לאשדוד. 

8 דקות להפסקה אשדוד כמעט הכפילה את היתרון אבל בעיטה של קינדה חלפה ליד העמוד. מי שהתעלה ברגעים עם לא מעט לחץ היה ניק בלקמן שבדקה ה-45 עבר שחקן אחד ו-20 מטרים שיחרר כדור שטוח חד הישר לפינה של ג'ראפי ופנימה. בתוספת הזמן בלקמן גם הספיק להכניס מסירה נהדרת לקיארטנסון שבעט תוך כדי סיבוב אבל הצלה גדולה של ג'ראפי מנעה מהפך.

מחצית שניה
מכבי החלה את המחצית השניה עם לחץ במטרה להשיג מהפך. הצהובים הרבו להניע את הכדור בחלק המגרש של האורחת ובדקה ה-55 עטר גם הגיע למצב טוב אבל בעט לרשת החיצונית. החלוץ של מכבי המשיך לחפש את השער ו-3 דקות לאחר מכן גם שלח כדור חופשי ממרחק די רב שג'ראפי קלט. קרויף החל לרענן את השורות ובדקה  ה-66 הכניס את ריקן במקום רודריגס, שרק חזר לאחרונה מפציעה ארוכה.

אשדוד התמקדה בהתגננות וניסיון לצאת למתפרצות, אחת כזו הגיע בדקה ה-71 אבל אדילסון בעט ממצב לא רע הרחק מהמסגרת. בהמשך המחצית גם יצחקי ושוינפלד נשלפו מהספסל כדי לנסות להשיג שער ניצחון. 7 דקות לסיום נגיחה מסוכנת של עטר כמעט מצאה את הרשת אך לרוע מזלו זה חלף סמוך לעמוד.