מחזור 9 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ התארחה אצל הפועל באר שבע באצטדיון וסרמיל במסגרת ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו מהמקום ה-10 בטבלה, מנגד הבאר שבעים הגיעו למפגש מהמקום ה-5 עם שני משחקים רצופים ללא ניצחון. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עםאור דסה שחזר לסגל, אייל חן וויליאם אגדה.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, נעם כהן, אלון שטרוזברג, פאדי נג׳אר, תומר מכלוף, עדן קארצב, אילון אלמוג, פרינס תומס, וויליאם אגדה, אור דסה ואייל חן.

מחצית ראשונה
ההזדמנות הראשונה הייתה שייכת לאדומים, בדקה ה-5, תומר יוספי עם כדור חופשי לכיוון המסגרת, דניאל פרץ היה במקום להדוף את הכדור לקרן. שתי דקות חלפו והצהובים עם הזדמנות ראשונה, החלוץ החדש וויליאם אגדה השתלט על כדור מסף הרחבה, הסתובב לכיוון הרחבה ובעט מעל השער. בדקה ה-8, אייל חן פרץ באגף השמאלי חלף על פני המגן וחתך לכיוון המכרז, הקיצוני שחרר בעיטה למסגרת אך שוער היריבה קלט את הכדור. הדקות חולפות כשהמשחק מתנהל ברובו במרכז המגרש, שתי הקבוצות מניעות א הכדור ולא מגיעות למצבים מסוכנים. בדקה ה-27 אור דסה שחזר לסגל הקבוצה, השתלט על כדור במרכז המגרש התקדם אל עבר הרחבה, הקשר בעט מרחוק כדור שטוח לפינה הרחוקה, אך שוב שוער היריבה קלט את הכדור. בדקה ה-40 פרינס תומס ניסה את מזלו מרחוק, אך הכדור הלך מחוץ למסגרת. שלוש דקות חלפו וזה היה שוב תומס שבעט מרחוק, הקשר סובב את הכדור לפינה הרחוקה, שוער היריבה השתלט על הכדור. הדקות לקראת סיום המחצית המשיכו להתנהל במרכז המגרש ללא מצבים מסוכנים. 0:0 במחצית.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה כמו שהסתיימה הראשונה, המשחק מתקיים ברובו במרכז המגרש כשהצהובים שולטים קצת יותר בכדור. בדקה ה-53 עדן קארצב החל במהלך, הוא שלח כדור עומק טוב לאגדה באגף הימני, החלוץ העביר כדור רוחב לאייל חן, שלא הצליח להגיע וההגנה האדומה הרחיקה את הסכנה. דקה חלפה וכדור קרן מסוכן של באר שבע, מצא את ראשו של נועם דיעי שנגח סמוך לקורה והחוצה. בדקה ה-68 בעיטה חופשית של האדומים פגשה את החומה שהרחיקה את הסכנה. דקה חלפה ופרינס התקדם אל עבר הרחבה, התנער מהמגן אך הבעיטה שלו הלכה גבוה מעל השער. בדקה ה-76 קאצב זכה בכדור במרכז המגרש, הקשר התקדם בחופשיות אל עבר הרחבה ובעט בעעוצה מעל השער. שתי דקות חלפו וזה כמעט נכנס, לאחר בלבול בהגנה האדומה, אגדה זכה בכדור מסר כדור רוחב אל אייל חן שהיה חופשי מול השוער, הבעיטה שלו חלפה סנטימטרים מהמשקוף. בדקה ה-80 ובאר שבע עם מצב מסוכן, איתמר שבירו נשלח קדימה, החלוץ מצא עצמו לבד מול דניאל פרץ, שהדף את הבעיטה המסוכת ושמר על רשת נקייה. וזה נכנס! בדקה ה-84 תומס הרים כדור מהאגף הימני, הכדור פגש את ידו של מגן היריבה, פנדל לזכות הצהובים. קארצב ניגש לבעוט את הכדור, הקשר לא התבלבל והכניע את השוער. 0:1 למכבי. 3 דקות חלפו והצהובים כמעט והכפילו את התוצאה, תומס עם בעיטה מדוייקת מרחוק, שוער היריבה, עם קצות האצבעות הרחיק לקרן. ממש לפני השריקה הצהובים מכפילים את התוצאה, מופלח שלעאטה שנכנס כמחליף העביר כדור רוחב אל יואב הופמייסטר שגם הוא נכנס כמחליף, הופמייסטר השתלט על הכדור ודחק מקרוב פנימה. 0:2 למכבי גם בסיום.