סטיב מקלארן, שהצטרף למכבי ת"א במהלך הקיץ האחרון כחלק מהצוות המקצועי של ג'ורדי קרויף, עוזב את המועדון.

עוד באתר:

מקלארן אמר לאתר הרשמי: "בצער רב אני נאלץ לעזוב לאנגליה ולעזוב את תפקידי במכבי תל אביב. ברצוני להודות לכל כך הרבה אנשים שהפכו את השהות שלי במכבי לחוויה כל כך מיוחדת. לצוות המסור שעובד בחריצות מאחורי הקלעים. לחבורה מצוינת של שחקנים מוכשרים שמאוד נהניתי לעבוד איתם ולקהל אוהדים מלא תשוקה שתמכו בקבוצה בבית בנתניה ולאורכה ורוחבה של הארץ". 

"זו הייתה חוויה לראות את ג'ורדי והקבוצה מבשילים ומתבגרים בחודשים האחרונים, כפי שראו כולם עם הניצחון בגמר גביע הטוטו נגד באר שבע ותואר ראשון ב-3 שנים. התאהבתי בעיר תל אביב וצברתי הרבה חברים בישראל. ברצוני לאחל לג'ורדי, לצוות, לשחקנים ולאוהדים את כל איחולי ההצלחה להמשך העונה ואני בטוח שאבוא לבקר בארץ כשמכבי תל אביב תזכה באליפות".

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, אמר: "היינו מאושרים כשסטיב הצטרף אלינו בקיץ לעבוד עם הצוות המקצועי. ג'ורדי, סטיב ושאר אנשי הצוות המקצועי עבדו יחד בצורה מצוינת. באופן טבעי אנו מאוכזבים מההחלטה של סטיב לעזוב וללכת לכיוונים אחרים, אבל ידענו מההתחלה שתרחיש כזה עלול לקרות".

מאמן מכבי ת"א ג'ורדי קרויף הוסיף: "כולנו אסירי תודה לסטיב על העזרה המקצועית והסיוע שלו במהלך חמשת החודשים האחרונים. הוא יעץ לי רבות באופן אישי וכולנו הרווחנו מהתרומה ומהניסיון העשיר שלו. ידענו מההתחלה שהתפקיד הוא זמני, אך בזמן הקצר הזה הצלחנו ללמוד ממקצוען ברמה הגבוהה ביותר. אך לא מדובר אך ורק בי אלא כולם בקרית שלום הרוויחו מהנוכחות, העצות ואנרגיית העבודה החיובית של סטיב. אנו משוכנעים כי מכבי תל אביב הרוויחה בסטיב מקלארן אוהד ושגריר של המועדון".