אחרי שסיימה את דרכה באירופה עם ניצחון 0:1 על ויאריאל, מכבי תל אביב תשוב מחר (שני ב-21:00) לליגת העל. הצהובים ינסו לחזור למסלול הניצחונות גם במסגרת המקומית כשיתארחו אצל מכבי פ"ת למשחק במסגרת המחזור ה-13, שינעל את הסיבוב הראשון. היום מקיימת הקבוצה מסיבת עיתונאים בה מתייחס המאמן ג'ורדי קרויף למשימה.

"כולנו יודעים שקשה מול פ"ת. בשנים האחרונות היו משחקים צמודים, זה תמיד קרב קשוח ואנחנו צריכים להתכונן לזה", אמר קרויף, "אנחנו גם יודעים שבגלל הפסדי נקודות יש עלינו יותר לחץ. אנחנו חייבים לנצח את המשחקים הקרובים. אנחנו צריכים להתחיל להראות למה אנחנו חושבים שאנחנו יכולים לזכות באליפות".

על ויאריאל:
ניצחנו אבל אנחנו מצפים ליותר מעצמנו בשלב הבתים. זה כבר בעבר וכעת אנחנו צריכים להתרכז בליגה. נדע במשחקים הקרובים אם זה התחיל מומנטום. עבורנו היה חשוב לסיים עם טעם קצת יותר טוב, זה לא היה מספיק אבל לפחות זה עוזר לנו לשים את אירופה מאחורינו ולהתרכז במטרה מספר 1 שלנו – הליגה".

על הכושר של קיארטנסון:
"המשימה שלנו היא לנצח משחקים, יש לנו סגל רחב,אנחנו רוצים להשתמש בכמה שיותר שחקנים. בכל משחק צריך נשק שונה כדי לנצח. בספרד חשבנו שזה מה שצריך לעשות, נראה מה יקרה במשחקים הבאים".

על המצב בטבלה:
אני מתרכז רק במשחק הקרוב, יהיה רע להתרכז בדברים שקשורים לעתיד הרחוק ולא למחר. אנחנו קרובים לפסגה אבל יש רגע שאנחנו חייבים להתחיל לייצר מומנטום. בשבועות האחרונים איבנו 4 נקודות שהיינו יכולים לקחת. ברור שזה שם עלינו עוד לחץ, אנחנו לא יכולים לאבד נקודות ואנחנו חייבים להתחיל לנצח. אנחנו חייבים לנצח והדרך הכי טובה לעשות זאת היא להתקיף".