מכבי ׳שחר׳ המשיכה במומנטום החיובי כשהביסה אמש את הפועל אשקלון 1:5 במחזור ה-10 בליגת העל לנוער. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, שיתף את הזווית שלו למשחק.

לסיקור המשחק המלא לחצו כאן

על המשחק:
אמרתי לשחקנים שזה לא מובן לנצח 1:5, בטח לא נגד קבוצה שיצאה בתיקו עם אשדוד שניצחה אותנו. אני שמח על הניצחון השני הרצוף. דיברנו במהלך השבוע על הרצון לראות משחק קבוצתי ושנעשה הרבה קומבינציות מבחינה התקפית ולא יהיה משחק אינדבדואלי. זה בא היום לידי ביטוי ואני חושב שהבקענו היום שערים מדהימים. אני אוהב את הרוח של השחקנים, החברה הצעירים שלנו נכנסים יותר לעניינים ומרגישים יותר טוב ואנחנו צריכים להמשיך להתקדם.

ניצחון שני ברציפות, נכנסים למומנטום ורואים יותר איכות:
״ההרגשה היא טובה, במיוחד לשחקנים, כי היה לנו חשוב שהם יקבלו גמול על העבודה הקשה. אני רוצה לציין שבשנתיים שאני נמצא במכבי, השחקנים בנוער ובכלל בכל המחלקה עובדים מאוד קשה ולפעמים זה קצת מוריד להם את הכח בשבתות בגלל שהם לא רגילים לאינטנסיביות אבל ברגע שהם יתגברו על זה ויהפכו להיות שחקנים יותר אינטנסיביים כמו אור דסה שעשה את המקפצה הזאת, אז אנחנו נוכל לראות גם אינטנסיביות, גם מהירות וגם היכולת תבוא למגרש וזה מה שאני רוצה״.

מה הצפי להמשך?
״הפנים קדימה, יש לנו משחק חוץ מאוד קשה נגד רמה״ש, קבוצה חזקה. ההתנהלות וההתארגנות תהיה בהתאם ועכשיו חובת ההוכחה עלינו, נמשיך מכאן״.