אחרי הזכייה בגביע הטוטו, למכבי תל אביב אין יותר מדי זמן לנוח וכבר מחר (שני) מצפה לה משחק מסקרן במיוחד. הצהובים יתארחו באיצטדיון טדי אצל בית"ר ירושלים למשחק המרכזי של המחזור ה-14 בליגת העל ויממה לפני קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

עוד לפני כן, לידיעת האוהדים המגיעים למשחק שימו לב כי תנועת הרכבות לירושלים תתוגבר לטובת האוהדים המתכננים להגיע למשחק. אל המשחק: הרכבות היוצאות מתחנת תל אביב סבידור מרכז בשעה 17:44 כשהאוהדים יחליפו רכבת בתחנת בית שמש. בסיום המשחק: תופעל רכבת מיוחדת, בשיטת "מלא וסע", מתחנת ירושלים מלחה לתחנת תל אביב סבידור מרכז.

"זה תמיד משחק מיוחד, עם הרבה תשוקה ובית"ר זו קבוצה שקשה לשחק מולה", אמר קרויף, "בשנים האחרונות התוצאות שלנו לא טובות מולם.אנחנו צריכים להוציא את הגמר מהראש, אין לו קשר למשחק, אבל כן צריכים להביא את אותה רמת אגרסיביות ותשוקה מהמשחק האחרון. זה משהו שמאפיין גם את בית"ר וזה משהו שאנחו צריכים להשתוות אליו לפחות. וכמובן שאנחנו גם צריכים להשיג תוצאה טובה".

על המשחק:
"זו קבוצה קשוחה, במיוחד כשאתה משחק פתוח. בשבילם זה כמו ללכת לחנות ממתקים. אנחנו חייבים להיות הרבה יותר בטוחים במסירות ומאורגנים כדי להימנע מאיבודי כדור שיובילו למצבים מסוכנים. ברור שאם יש לך שאיפות לזכות באליפות אז ברור שאי אפשר לאבד נקודות כפי קרה לנו עד עכשיו".

על היכולת של דור פרץ:
"לכל משחק יש צרכים שונים וקישור שונה. נחליט איזה קישור צריך מחר אבל זה ברור כשהיינו צריכים את דור הוא עשה את זה מצויין. הוא עובד קשה כל יום, משתפר הרבה ולפעמים הוא לא מקבל את ההכרה שהוא מקבל בחדר ההלבשה מהחברים שלו".

על הקושי לייצר מומנטום:
"אנחו חייבים לדעת שזה משחק קריטי עבורנו בהרבה אספקטים. קודם כל כי הראינו כבר שיש לנו תשוקה וזה לא מתקבל על הדעת לא להראות את זה במשחקים הבאים. בנוסף איבדנו נקודות וזה הזמן שאם רוצים להיות ווינרים צריך להראות את זה. אנחו צריכים להראות שאנחנו צריכים את הנקודות ורוצים את הנקודות. זה עניין של אופי".

על שיטת המשחק:
באופן כללי אני לא חושב ששיחקנו עם שיטה אחת בתקופה האחרונה. הדבר הראשון שהיינו צריכים לעשות הוא להראות יותר רוח לחימה וגם ליצור קצת יותר ביטחון. שערים נקיים נותנים לך נקודות. היינו צריכים לייצב ולהתארגן. אפשר לשחק בכל שיטה שבעולם אבל אם לא תכניס אנרגיות אף שיטה לא תעבוד".

על המצבים הנייחים:
"אנחנו כמעט לא סופגים במצבים נייחים, אבל כן במשחק האחרון היינו חשופים. זה משהו שאנחנו צריכים לשפר. זה קורה, כדורים נייחים זה חלק חשוב מהמשחק כיום".

לבסוף סיכם המאמן: "כשיש משחק מיוחד ומלא אדרנלין, ואתה מרגיש את זה בטדי, אתה צריך להשתוות לרמה של היריבה ולשחק יותר טוב ממנה. זה קרב וכשאתה הולך לקרב אתה חייב להביא את אותו מאמץ. זה משחק מפתח עבורנו להמשך העונה הזה".