התואר מונח על הכף. מכבי תל אביב תקבל מחר (חמישי ב-20:40, איצטדיון נתניה) הזדמנות לזכות בתואר ראשון העונה. הצהובים יפגשו את הפועל באר שבע לגמר גביע הטוטו והיום מקיימות שתי הקבוצות את מסיבת העיתונאים המסורתית בה מתייחס המאמן ג'ורדי קרויף למפגש מול הדרומיים.

"זה משחק חשוב, בין שתי קבוצות גדולות. זו תחרות שכשאתה מגיע לגמר אתה רוצה לנצח וכמובן שאנחנו רוצים לנצח", אמר קרויף, "אנחנו צריכים לקבל וביטחון ומומנטום. מחר זו יריבה קשה ומכובדת, בשנים האחרונות הם היו הקבוצה הטובה בליגה אבל עבורנו זה הזדמנות להראות שאנחנו ברמה וגם לנו יש סגל טוב. זה גמר, זה משחק שצריך להראות בו אופי וזו ההזדמנות שלנו לעשות זאת". 

על ב"ש:
"אני חושב שיש להם מאמן טוב וגם העובדה שיש להם שחקנים טובים שהצליחו לשמור עליהם היא חשובה בהצלחה שלהם. אני חושב שהסיבה העיקרית להצלחה שלהם היא הגרעין של השחקנים המנוסים שלהם".

"אני לא יודע מה ב"ש חושבים, אנחנו מרוכזים בעצמנו, צריכים לחזור לנצח ולנצל את ההזדמנויות שיש לנו", הוסיף המאמן, "ב"ש קבוצה קשוחה פיזית ומנטלית וגם אנחנו נצטרך להיות כאלה. שתי הקבוצות יתנו את הכל, זה משחק בין מכבי לב"ש. אלה שתי קבוצות טובות ומחר זה אחד מהרגעים החשובים האלה שיש בעונה".