מכבי תל אביב רשמה הערב את אחד מהניצחונות החשובים שלה העונה 1:2 על בית"ר ירושלים בטדי והצליחה לצמק את הפער בצמרת ל-4 נקודות. מעבר לנקודות בשורות הצהובים שמחים לשמור על המומנטום החיובי.

עוד באתר:

בסיום המשחק סיכם המאמן, ג'ורדי קרויף: "אני חושב שהמחצית הראשונה הייתה טובה מאוד. במחצית השנייה היו לנו כמ המצבים להבקיע את השלישי אבל לא הצלחנו. בית"ר חזרה למשחק וזה הפך להיות קשה יותר ופיזי. הגנו נכון. אני נותן קרדיט גדול לשחקנים שהתמודדו עם הרבה משחקים קשים בשבועיים האחרונים ואני שמח בשבילם. אני גם שמח לאוהדים שהגיעו עד לפה ודחפו אותנו מאוד". 

על השבוע האחרון:

"אני חושב שלפחות באינטנסיביות שלנו על המגרש וביכולת שלנו השבוע האחרון מסמן נקודת מפנה. אבל זה לא יספיק. אנחנו צריכים להמשיך להשתפר ולהשיג נקודות. אין ספק שלבעלים, לצוות ולאוהדים חשוב לראות את השחקנים נותנים יותר מ-100 אחוז כדי להצליח".

על השילוב של דסה בהרכב:

"אני חושב שהוא הביא איתו רוח חיובית. היינו חסרים שחקנים מאוד חשובים כמו מיכה וגולסה ואפילו חוסה שעדיין חוזר לכושר משחק. עכשיו שהם חזרו זה נותן לנו גם מאבק על חולצת ההרכב. זה אמנם קשה לי אבל זה סימן טוב. לקחנו שלוש נקודות חשובות ועכשיו אנחנו כבר חושבים על המשחק בשבת נגד קריית שמונה".

על התחושות האישיות שלו:

"הנחת רווחה מעידה שהיית לחוץ לפני כן, וזה לא היה כך. אני תמיד חשבתי שברגע שניתן יותר מ-100 אחוז מהיכולת שלנו נוכל להציג כדורגל טוב יותר ויבוא השיפור. הבעלים תמיד גיבה אותי מהיום הראשון שלי במכבי כך שלא היה לחץ כזה גדול. איבדנו הרבה נקודות העונה והגיע הזמן להחזיר אותם חזרה".

על ההחלטה לא לשתף את וידאר קיארטנסון הוסיף:

"אני חושב שביתרון 0:2 ובמיוחד כשבית"ר צימקו והמשחק היה על כדורים ארוכים זה לא היה המקום של וידאר והעדפתי את שוינפלד שיידע להגיע לכדורים ולהחזיק אותם. יהיו עוד הרבה משחקים ואני בטוח שוידאר יבוא לידי ביטוי בהם"