רגע לפני הדלקת נר רביעי של חנוכה, קרן מכבי תל אביב ערכה מפגש מיוחד למען החיילים הבודדים כחלק מהפרוייקט שמלווה המועדון יחד עם המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין. ארגון ׳אחים לסמל׳ גם לקח חלק ביום המיוחד, הצוות עזר בהכנת ארוחת הצהריים ובנוסף יצר חיבור עם החיילים הבודדים מה שגרם לאווירה מיוחדת באירוע. כ-80 חיילים בודדים הגיעו ונהנו מארוחת צהריים, משחקים וטקס הדלקת נר רביעי של חנוכה. בנוסף, חלוץ הצהובים, עומר אצילי כיבד בנוכחותו ודאג להביא איתו את גביע הטוטו בו זכתה הקבוצה אמש.

עוד באתר:

מנכ"ל הקרן ג'וש הליקמן דיבר על החשיבות שמכבי רואה בפעילות עם חיילים בודדים, ואת המשך הקשר הישיר בין הקרן לעמותת החיילים הבודדים.

במהלך עונת 2016/17 חנכה קרן מכבי את פרוייקט ׳מתגייסים למען החיילים הבודדים׳ כשלמעלה מ-100 משפחות מכביסטיות כבר פנו למרכז ע״ש מייקל לוין כדי להירתם ולאמץ את החיילים ולתמוך בהם במהלך השרות, באמצעות תוכניות חניכה, לימודים אקדמיים ועזרה במציאת תעסוקה.

כחלק מפרוייקט הדגל של עונת 2017/18 קרן מכבי בחרה ללוות את החיילים הבודדים בכל תהליך הוצאת רישיון נהיגה, החל מסבסוד שיעורי הנהיגה ועד להוצאת הרישיון. נכון להיום ישנם כבר 4 חיילים שנמצאים בתוך התהליך ובתקופה הקרובה הקרן תתגייס למען חיילים בודדים נוספים שיירשמו.