פרי גיים
גמר גביע הטוטו הפגיש הערב (חמישי) את מכבי תל אביב והפועל ב"ש. שתי הגדולות של הכדורגל הישראלי בשנים האחרונות התייצבו באיצטדיון בנתניה בתקווה להוסיף עוד תואר לארון. מכבי הגיעה לאחר שבחצי הגמר גברה על קרית שמונה ובניסיון לזכות במפעל בפעם החמישית בתולדותיה. ג'ורדי קרויף החזיר להרכב הפותח שלו אלירן עטר שפתח בחלק הקדמי לצד ניק בלקמן. דור מיכה, אבי ריקן, דור פרץ ואייל גולסה תופקדו מעט מאחוריהם כשבחלק האחורי המשיכו לקבל את הקרדיט איתן טיבי וז'אן סילבן באבין.

מהעבר השני הפועל ב"ש הגיעה כמחזיקת הגביע מהעונה שעברה ולאחר ניצחון על מכבי חיפה בחצי הגמר. טוני וואקמה ומיגל ויטור נותרו מחוץ לסגל של ברק בכר, אך היריבה הציבה הרכב שחזק בין השאר את ג'ון אוגו, מאור מליקסון ובן שהר שהועדף בחוד על חשבון תומאש פקהארט.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה די שקול כששתי הקבוצות מנסות ליזום. ההזדמנות הראשונה היתה שייכת למכבי והגיעה בדקה ה-9. מיכה הגביה כדור מימין, אך הנגיחה של בלקמן חלפה מעל השער. הצהובים המשיכו לסכן את השער וכעבור 6 דקות עטר מצא את ריקן שבעט דווקא ברגל ימין אבל חיימוב הצליח להדוף. בדקה ה-27 גם ב"ש איימה לראשונה על השער, איינבינדר ניסה לסובב לחיבורים, אבל ראיקוביץ' התעופף וקלט. 4 דקות לאחר מכן ב"ש קיבלה הזדמנות טובה מאוד אחרי כדור חופשי שהוגבה לרחבה, אך אלחמיד נגח מ-7 מטרים לידיים של השוער. 

המשחק היה אגרסיבי במשך דקות רבות של המחצית הראשונה. מכבי הצליחה לחלץ לא מעט כדורים בחלק המגרש של היריבה ובדקה ה-35 גם הצליחה להגיע למצב טוב בעקבות חטיפת כדור, אך בעיטה של בלקמן הלכה מעל השער. מכבי המשיכה להגיע להזדמנויות נהדרות, אבל בדקה ה-39 ריקן בעט מעל המשקוף לאחר כדור רוחב של דוידזאדה. הלחץ הכבד של מכבי לא נרגע ובדקה ה-42 בלקמן סובב כדור חופשי נהדר מעל החומה, אבל הדיפה גדולה של חיימוב מנעה שער צהוב.

מחצית שניה
ב"ש ביצעה שלושה חילופים עם פתיחת המחצית השניה כשפקהארט, אלו ובראון נכנסו. למרות זאת כבר בדקה ה-47 מכבי הגיעה למצב לא רע אבל הבעיטה של עטר נהדפה בשחקן הגנה. 5 דקות לאחר קורהוט סובב כדור חופשי מסוכן מ-20 מטרים, אך ראיקוביץ' הגיב מצוין והוציא את הכדור מהחיבורים. 

בדקה ה-60 פקהארט נגח ממצב קורץ לאחר כדור חופשי אך זה הלך מעל המשקוף. דקה בלבד עברה ועטר קיבל מצב נהדר, בעט מהאויר, אך הכדור פגע בכתף של חיימוב וב"ש ניצלה מספיגה. בדקה ה-63 מכבי ייצרה מתפרצת מהירה שהסתיימה בבעיטה חזקה של בלקמן, חיימוב הצליח להדוף לקרן. הצהובים המשיכו לנסות ולנסות בדקה ה-83 השער סוף סוף הגיע. מכבי יצאה למתפרצת מהירה כשהכדור הגיע לרודריגס באגף ימין. הספרדי הרים כדור חד לקיארטנסון, שנכנס רק מספר דקות קודם לכן, והאיסלנדי נגח עם כל הלב לרשת. עד לסיום ב"ש לא הצליחה להשיג שיוויום בדרך ל-0:1 מתוק למכבי בסיום וזכייה חמישית בגביע הטוטו בתולדותיה.