מכבי תל אביב זכתה הערב (חמישי) בתואר הראשון שלה העונה. הצהובים התגברו על מפגש מול היריבה הגדולה הפועל ב"ש ועם 0:1 מתוק בגמר גביע הטוטו חגגה זכייה חמישית בתולדות המועדון במפעל. בסיום התייחס המאמן ג'ורדי קרויף להופעה של חניכיו על הדשא בנתניה.

"כבר היו משחקים יותר טובים שלנו העונה שלא הבקענו בהם, אבל אני חושב שהשחקנים הראו הרבה אופי ורצון לנצח. כשעובדים ככה על המגרש גם זוכים לתגמול", אמר קרויף, "אני שמח מאוד עבור וידאר שהוא היה האיש שניצח את המשחק". 

על המשחק:
"ב"ש היו מסוכנים מאוד במצבים הנייחים, אני חושב ששתי הקבוצות היו קצת עייפות מהעומס, אז אפשר היה לראות שחקנים עייפים אחרי 60-70 דקות. גביע הטוטו היה אחת המטרות שלנו העונה, זו תרופה קטנה לתחושה שלנו בתקופה האחרונה, נחגוג הים אבל אנחנו חייבים להבין שאנחנו בפיגור בליגה והליגה זה משהו שאנחנו צריכים להילחם עליו. המועדון צריך ללכת קדימה והצעד הראשון הוא שהשחקנים ישחקו כך, עם תשוקה, מחוייבות, רצון וקשיחות כמו שהם הראו היום. אני שמח בשבילם".

על המאבק בין המאמנים:
,אני לא חושב שזה היה נוקאאוט מול בכר. זה לא נוגע אלינו, אלה שתי קבוצות טובות, נחמד ששתיהן הגיעו לגמר, אבל זה לא ישטה בנו. אנחנו נמצאים במצב מסויים ויש לנו משחק חשוב מול בית"ר, בטח נרגיש את הרגליים במשחק הזה, אבל אנחנו חייבים להיערך לליגה". 

על חשיבות הניצחון:
"אני חושב שבשנים האחרונות המועדון לא נסחף מדעות של אחרים. אנחנו יודעים מה אנחנו עושים, ברור שאנחנו מאוכזבים מהתוצאות האחרונות ומצפים ליותר. יש לנו קשיים להבקיע, שזה די מדהים לנוכח האיכות שיש לנו בחלק הקדמי, אבל יש דברים שצריך לשפר. מחר אנחנו חייבים לחזור למציאות ולהחזיר את עצמנו לעמדה טובה בליגה".

על תפקודו:
"יש לאנשים הרבה דעות, אני לא יכול להקשיב לכולם. בכל מקרה לא אני העניין, אלא מכבי ת"א והמועדון. התשוקה במשחק, לכבד את החולצה שאתה לובש, לשחק עבור האוהדים. אני שמח עבור השחקנים והאוהדים היום".