השותפה העיסקית של מכבי תל אביב Hisense קיימה הערב אירוע ובו השיקה את הקמפין שלה למונדיאל הקרוב שיערך ברוסיה – 'טסים למונדיאל עם HISENSE'. אל האירוע הגיעו גם שחקני מכבי תל אביב ובניהם גם נציגי הצהובים שישחקו עם נבחרתם בטורניר היוקרתי בעולם: וידאר קיארטנסון שישחק עם נבחרת איסלנד בבית יחד עם ארגנטינה, ופרדראג ראייקוביץ' שישחק עם הסרבים בבית יחד עם ברזיל.

עוד באתר:

בקמפיין שהושק היום כל מי שירכוש טלוויזיית Hisense  יוכל להשתתף בהגרלה שתטיס אותו למונדיאל.

מנכ"ל הקבוצה, בן מנספורד, שהיה נוכח באירוע אמר: "אנחנו מאוד שמחים שHisense היא חלק ממשפחת הספונסרים של מכבי. אני חושב שגיא אדרי (מנכ"ל Hisense ישראל) הוא שייצג את ישראל באליפות העולם בקיץ הקרוב. הוא עשה עבודה טובה ולמרות שישראל לא העפילה למונדיאל אולי בזכות שיתוף הפעולה

של Hisense במונדיאל יהיו כמה ישראלים שיצליחו להגיע למונדיאל ברוסיה".

מנספורד ענה על השאלה בנוגע לתוכניות שלו לקיץ הקרוב ואמר: "סביר להניח שאשאר פה בתל אביב. אנסה להתמודד עם 38 המעלות ואעבוד קשה מאוד כדי לדאוג שנצליח גם בעונה הבאה".

בנוגע לנבחרת האנגלית שתשחק גם היא במונדיאל הקרוב אמר: "זה יהיה מאוד מעניין. גארי סאות'גייט מונה למאמן הנבחרת באופן מפתיע אחרי שסם אלרדייס איבד את התפקיד. הוא משחק עם המון שחקנים צעירים וזה מאוד מרענן ועם הרה אומץ. נראה שזו המדיניות שתימשך. הוא ישחק עם הרבה שחקנים צעירים ורעבים ויהיה מעניין לראות כמה יצליח. דיברנו לא מזמן במשרד על ההגרלה וסה"כ הסכמנו עם זה שמדובר בהגרלה נוחה יחסית לנבחרת האנגלית. נחכה ונראה מה יקרה".

"זו גאווה גדולה בשבילנו שקיארטנסון וראייקוביץ' הגיעו למונדיאל. ואנחנו שמחים שהם איתנו היום"

מנכ"ל Hisense, גיא אדרי, סיפר על התוכניות של החברה לקראת המונדיאל ואמר: "המונדיאל זו ההזדמנות הכי גדולה של חובבי הכדורגל בארץ להגיע לאירוע עולמי שהספונסרים בו בעצם מביאים את הקהל הזה לשם. אנחנו משיקים פעילות לכל הקהל בארץ שבעצם כל מי שיקנה מסך יוכל להגיע למונדיאל. זו הזדמנות גדולה לנו לתת את החוויה של המונדיאל לקהל שלנו בארץ".

על השיתוף הפעולה עם מכבי הוסיף: "מכבי זו דוגמא לניהול מצטיין ולמועדון שמתנהל ברמה אירופאית מה שלא מצאנו בארץ לפני מכבי וזו הסיבה שהתחברנו למכבי בארץ כמותג גלובלי. חיפשנו מועדון שמביא איתו ערכים שתואמים לערכים שלנו. זה כבוד בשבילנו ששני שחקני מכבי הגיעו למונדיאל: קיארטנסון וראייקוביץ'. זו גאווה גדולה בשבילנו כספונסרים ואנחנו שמחים שהם איתנו היום".