מכבי תל אביב ׳עודד׳הפועל חיפה ׳בן ציון׳ 0:14
קבוצת נערים א׳ של המועדון אירחה את הקבוצה מהכרמל במסגרת המחזור ה-10 של הליגה. החניכים של אליעזר בן אהרון כבשו 14 שערים לרשת של האדומים בתצוגה משכנעת. הצהובים ממוקמים במקום ה-1 בטבלה כשהם עדיין ללא הפסד בליגה. כובשי השערים: רווה אסייג (צמד), שי בלחסן (צמד), גיל בן שלוש (רביעייה), טל יגודייב (צמד), בר כהן (צמד) ועידו סהר (צמד). מאמן הקבוצה, בן אהרון סיכם: ״מסוג המשחקים שצוות המאמנים תמיד מפנטז שיקרה להם. דחיפנו קדימה, ביצענו לחץ גבוה מצוין, הגענו למצבים מהתבניות של האימון והפרס היה שערים קבוצתיים יפים ואיכותיים. ההתחלה שלנו הייתה חזקה ואגרסבית עם ניצול מצבים מצוין. הדבר גרם לכך שהמשחק היה בשליטה מוחלטת שלנו כבר בדקה 10. בהמשך הצלחנו למנף את ההתחלה הטובה ולשמור על קצב גבוה, דבר שלא קורה בדרך כלל. זה החלק העיקרי במשחק היום לטעמי. לשחקנים שלנו אני אומר שגרמתם לנו השבת סיפוק רב, אבל בכדורגל חוגגים ושמחים רק לכמה שעות ואז מתחילים לחפש את הפסגה הנוספת וזה ניצחון במשחק הבא בכפר סבא״.

הפועל ניר רמת השרוןמכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ 0:0
קבוצת נערים ב׳ פגשה את הקבוצה מהשרון במסגרת המחזור ה-11 של הליגה. הצהובים סיימו בתיקו מאופס מה שמשאיר אותם במקום ה-6 בטבלה מרחק 5 נקודות מהמקום הראשון. עוזר המאמן, ג׳פרי ישי תיאר את המשחק: ״מבחינה הגנתית היה שיפור משמעותי, עבדנו כל השבוע על משחק הראש, בנוסף החיפוי היה מצוין וההתמודדות עם כדור ראשון היה טוב. מבחינה התקפית, שחיקנו מאוד לאט, לא סיפקנו מספיק כדורים באגפים. נכנסו יותר מדי לאמצע במקום לנצל את היתרון שהיה לנו בקווים. במחצית השנייה היה שיפור קל אך עדיין התנועה לפינה הקרובה ולאלכסונים לא הייתה טובה. הדבר גרם לכך שכמעט ולא הגענו להזדמנויות במשחק״.

עירוני מודיעיןמכבי תל אביב ׳אלדד׳ 3:3
לאחר שבשבוע שעבר קבוצת נערים ג׳ דרום הייתה בפגרה, השבת הצהובים חזרו לכר הדשא. החניכים של אורי דוד יצאו למשחק חוץ נגד הקבוצה ממודיעין (מחזור 9) וחזרו מהמפגש עם תוצאת תיקו. התוצאה לא גרמה לשינוי בטבלה, הצהובים עדיין ממוקמים במקום ה-1 בטבלה. הכובשים בצהוב: אלעד קפלן, אוהד מזרחי ואנר אושמנדי. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם: ״לא היינו מספיק מאורגנים ואגרסיביים בחלק ההגנתי וספגנו 3 שערים לאחר שהובלנו 3 פעמים. נסיק את המסקנות להמשך, ברביעי ננסה ליישם בגביע״.

מכבי תל אביב ׳אילן׳הפועל ניר רמת השרון 2:3
לאחר כיבוש 12 שערים במחזור הקודם, קבוצת נערים ג׳ צפון המשיכה את רצף הניצחונות נגד הקבוצה מהשרון (מחזור 9). הצהובים היו בפיגור בדקות הסיום והצליחו להפוך את התוצאה ממש בשרקית הסיום. ניצחון חשוב שמקדם את הקבוצה לכיוון הפסגה. הכובשים בצהוב: יונתן פז ואמיר אריאלי (צמד). מאמן הקבוצה, אסף הבר, תיאר את המשחק: ״התכוננו למשחק נגד יריבה מסתגרת, מצופפת במרכז ומשחקת כדורים ארוכים. ספגנו שער מוקדם מטעות לא מחוייבת למציאות, החמצנו בלי סוף עד לדקה ה-78 בה הצלחנו להשוות את התוצאה לאחר שער השיוויון החלה מיני דרמה על המגרש ספגנו שוב לאחר חידוש המשחק ולמרות הפיגור הבקענו צמד שערי נצחון בדקות הסיום. אני גאה בשחקנים שלא הורידו את הרגל מהדוושה עד לשנייה האחרונה של המשחק״.

משחק נוסף: מכבי תל אביב ׳עוז׳הפועל ניר רמת השרון 2:14
סגל שחקנים: עידו אולמרט, יהב אירים טרבולסי, אורי אשכנזי, עדי בר זיו, דור גולדשטיין, נועם גולדשטיין, בר דהן, אלעד זבדה, בן זייד, נדב זיינריך, יגל חדי, אורי חסאן, רועי טחן, יובל כפיר, גיא מאיר, איתי מלמה, יאן משקוב, עידו עולי, יואב פליישמן, סול ליאור פסי, איתן פריידנבורג, עמית קרדי, שגיב רוזליס, עומר רוטשילד ורוי שובל.

הפועל ניר רמה״שמכבי תל אביב ׳שחר׳, יום שלישי 19.12 בשעה 17:00 באצטדיון טוטו ע״ש גרונדמן
לאחר החמישייה במחזור הקודם לרשת של אשקלון, קבוצת הנוער של המועדון תקווה להמשיך במומנטום החיובי כשיפגשו את הקבוצה מרמת השרון במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל לנוער. הצהובים מגיעים מהמקום ה-6 בטבלה לאחר שני ניצחונות רצופים בעוד רמה״ש מגיעים מהמקום ה-12 כשהם עם רצף של 3 משחקים ללא ניצחון.