קבוצת הנוער של המועדון פתחה את היום האחרון לטורניר הנוער הבילאומי הבוקר (ראשון) במתחם האימונים בקרית שלום. במשחק הפתיחה של היום הצהובים סיימו בתיקו 1:1 עם באייר לברקוזן, בהמשך החניכים של גיא צרפתי גברו על מכבי חיפה 1:3. הניצחון על הירוקים העניק לקבוצת הנוער של המועדון את המקום ה-1 כאלופת טורניר הנוער הבינלאומי.

צפו: המשחקים המלאים מהיום האחרון לטורניר

מיקום הקבוצות בסיום הטורניר:
1. מכבי ת״א – 11 נק׳
2. באייר לברקוזן – 9 נק׳
3. הפועל ראשון לציון – 9 נק׳
4. מכבי חיפה – 4 נק׳
5. בית״ר ירושלים – 4 נק׳
6. הכוכב האדום פריז – 1 נק׳

למשחק הפתיחה נגד באייר לברקוזן מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בהרכב הבא:
דניאל פרץ, תומר מכלוף, אלון שטרוזברג, יואב הופמייסטר, נעם כהן, תמיר גלזר, פרינס תומס, מופלח שלאעטה, אייל חן, אילון אלמוג וויליאם אגדה.

המחצית הראשונה נפתחה בצורה מצויינת למכבי, כבר בדקות הפתיחה אילון אלמוג שיגר כדור מסובב לחיבורי השער. החלוץ העלה את הצהובים ליתרון 0:1. המחצית הראשונה המשיכה להתנהל במרכז המגרש, שתי הקבוצות הציגו משחק אגרסיבי ולוחמני. לקראת סוף המחצית נשרק פנדל לזכות לברקוזן, גובן יאלצין השווה את התוצאה ל1:1. במחצית השנייה הצהובים הגיעו למספר מצבים מצויינים שלא מצאו את הרשת. בעיטות של אילון אלמוג ומופלח שלאעטה נעצרו על ידי שוער לברקוזן. לקראת סיום המשחק פרינס תומס קיבל את כרטיס צהוב שני, שהותיר את מכבי ב-10 שחקנים עד לסיום. התוצאה נשארה 1:1 גם בסיום.

בהמשך היום הצהובים פגשו את מכבי חיפה למשחק ההכרעה של הטורניר. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בהרכב הבא: דניאל פרץ, נועם כהן, אלון שטרוזברג, עמית גלזר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, מופלח שלאעטה, יואב הופמייסטר, ויליאם אגדה, אייל חן ואילון אלמוג.

במחצית הראשונה הצהובים פתחו באופן מצוין, כבר בדקות הפתיחה, אילון אלמוג מצא את הרשת בשער נהדר שהעלה את הקבוצה ל- 0:1. לאחר מספר דקות אייל חן הוסיף את השני של מכבי שנראו טוב על כר הדשא. במחצית השנייה החניכים של צרפתי המשיכו במומנטום שבא לידי ביטוי בשערו של ויליאם אגדה שלא התבלבל והכניע את שוער הירוקים. 0:3 למכבי. בהמשך הירוקים הצליחו רק לצמק את התוצאה. תוצאת הסיום 1:3 למכבי.

הניצחון מקנה לצהובים את המקום ה-1 בטורניר הבינלאומי לנוער.

שאר משחקי היום ה-3:

הפועל ראשון לציון – רד סטאר פריז 0:1
הכובש לזכות ראשל״צ: עמית מור

מכבי חיפה – בית״ר ירושלים 1:1
הכובש לזכות חיפה: מאור לוי
הכובש לזכות בית״ר ירושלים: רועי פדידה

באייר לברקוזן – רד סטאר פריז 0:4
הכובשים לזכות באייר לברקוזן: גובן ילצין (צמד), קלאוס סונג וסאם שרק.

הפועל ראשון לציון – בית״ר ירושלים 1:2
הכובשים לראשל״צ: יניב בזיני ועמית מור.
הכובש לבית״ר ירושלים: עוזיאל פרדו