מכבי תל אביב הגיעה לסיכום עם פחטחור טאשקנט האוזבקית על השאלתו של גידי קאניוק שעבר בהצלחה בדיקות רפואיות והצטרף למועדון בהשאלה עד תם העונה.

כך הוצג קאניוק בפייסבוק הרשמי של המועדון

קאניוק, שילבש את החולצה מספר 17, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להצטרף למכבי ומקווה לעזור לקבוצה להגיע להישגים שהציבה לעצמה. אני מחכה לפגוש את הקהל הצהוב ומבטיח לתת את כל מה שאני יכול כדי להוכיח כי אני ראוי למועדון הזה".

עוד באתר:

מנכ"ל המועדון בן מנספורד אמר לאתר הרשמי: "אנו שמחים לצרף את גידי קאניוק לסגל בשעה שאנו צועדים קדימה לקראת השלבים המכריעים של העונה. גידי מכיר את המועדון וגדל במחלקת הנוער באותה קבוצה יחד עם עומר אצילי". 

"אין צורך לערוך היכרות בין גידי לבין האוהדים שלנו עם השערים שכבש נגדנו, ואלו הן האיכויות אותן אנו שמחים לקבל להמשך העונה", הוסיף מנספורד. "הדבר שהרשים אותי יותר מכל אצל גידי, היא התשוקה שיש בו לשחק במכבי מעל ומעבר לכל שיקול אחר. מנטליות כזו היא המרכיב אותו אנו תמיד מחפשים ומוקירים והיא, בסופו של דבר, מובילה לזכייה בתארים. ברוך הבא גידי".

הקשר בן ה-24 החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. קאניוק הצטרף למכבי פתח תקווה בגיל 14 ובמדיה ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים ב-2010 וכבש 19 שערים ב-147 הופעות. בקיץ האחרון הצטרף לפחטחור וכבש שער אחד ב-8 הופעות באוזבקיסטאן.