מכבי תל אביב תנסה להמשיך את התקופה הטובה גם במשחק החוץ מול מכבי חיפה ביום שני (21:00) ומי שינסה להמשיך בכושר הטוב שלו הוא דור פרץ. הקשר הצעיר דיבר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

על יכולתו:
"עשיתי כל מה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה להיראות טוב. אולי תפקידים מסויימים פחות נראו טוב עליי, אני שמח שכרגע אני בתפקיד שאני מרגיש בו הכי נוח והכי טוב. אני שמח שאני יכול לעזור לקבוצה באפקט המירבי שלי".

על משמעות ההצלחה שלו לשחקני הנוער במועדון:
"כולנו יודעים שהכל יכול להשתנות ברגע, אבל איו ספק שכשרואים שחקני בית משחקים זה נותן עידוד לדור הצעיר, שרואה שאפשר לעלות ולשחק פה".

לקראת חיפה:
"צריך לעבוד קשה כדי להגיע למקום הראשון. ניערך לזה כאילו כל משחק הוא החשוב ביותר. ההיערכות שלנו היא דומה לכל משחק, אבל כן, זה משחק גדול וננסה לתת את הכל". 

מה השתנה בקבוצה לאחרונה?
"השוני העיקרי בקבוצה הוא שהבאנו את הבסיס, אגרסיביות, ניצחון במאבקים ולעשות הכל על המגרש כדי לנצח. לא לחשוב רק על כדורגל יפה, אלא להתחיל בבסיס ומשם להמשיך הלאה".

על התקופה הקשה יותר שעבר בתחילת העונה:
"אין ספק שזו היתה פעם ראשונה שנתקלתי בחוסר אהדה מהקהל. זו היתה תקופה פחות טובה. זה לא קל אבל היום אני אומר תודה רבה. הם אלה שגרמו לי להתחשל. הקהל יכול להגיב איך שהוא רוצה. אני בא לעשות את העבודה שלי ולעזור לקבוצה להיראות הכי טוב שאפשר. אני עסוק בשלי ובשלנו".

על תפקידו בקבוצה:
"כשאני עולה לדשא אני משחק בשביל החברים שלי ובשביל עצמי. הם איתי בכל דבר ואני לצידם. אני שם כל זמן שהם יצטרכו אותי".