מכבי תל אביב תנסה להמשיך מחר (שני ב-21:00) את המומנטום החיובי בו היא נמצאת במשחק חוץ מסקרן. הצהובים יתארחו אצל מכבי חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל והיום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה דיבר המאמן ג'ורדי קרויף.

"אנחנו רוצים להמשיך בדרך בה שיחקנו בשבועות האחרונים. מה שהיה בשנים קודמות מול חיפה לא קשור, אנחנו צריכים להתרכז באיך לקחת נקודות", אמר קרויף בתחילת דבריו.

על שני המשחקים הקרובים מול חיפה:
"זה מה שקרה בהגרלה. אנחו חושבים רק על המשחק מחר, לא חושבים קדימה. נחשוב על אשקלון בהמשך ואז על משחק הגביע. לא מקצועי לחשוב על שלושה משחקים מראש".

מכבי פייבוריטית?
"אני חושב שזה אחד המשחקים שאין משמעות לפייבוריטית, אלה שני מועדנים גדולים, איצטדיון מדהים ושני קהלי אוהדים גדולים. אני לא חושב שלטבלה יש קשר למשחק מחר. זה משחק של אדרנלין, היסטוריה ואלה 3 נקודות שאנחנו חייבים שיהיו לנו". 

על המצב של חיפה:
"עבורי מה שקורה אצל אחרים לא רלוונטי. גם אצלנו דברים נראו קשה יותר בעבר. צריכים להתייחס למשחק הזה באותה מנטליות. במשחק מול בית"ר למשל הראינו אופי כזה ועם זה נצטרך להגיע למשחק מחר. מכבי חיפה נגד מכבי תל אביב זה תמיד משחק גדול".

על מו אלאך:
"אני אוהב את דרך העבודה של אלאך, יש מחשבה מאחורי מה שהוא עושה. אני חושב שמכבי חיפה בידיים טובות, אני באמת מאמין בכך".

על דור פרץ:
"דור נותן לנו משהו שהיינו צריכים בקישור, כוח, ניצחון בקרבות. הוא מוסיף אופי לקישור שלנו. החתמנו אותו על חוזה חודש וזה אומר הכל על הביטחון שיש לנו בו. הוא יכול לשחק בעמדות שונות ואז קורה שאתה משחק בכולן וקשה להתמקד באחת. לפעמים הוא רוצה לשחק רק בעמדה אחת בזמן שאני חושב שהוא יכול לשחק בכמה. הוא שחקן עם אופי, אישיות וזה אחד הדברים שצריכים בעמדות מרכזיות כמוהו. הקבוצה הרוויחה המון ממנו, מהזכייה שלו בקרבות. מצד שני, אני חושב שיש לו פוטנציאל להיות בלם מצוין בעתיד אבל זה דיון שאנחנו נמצאים בו. אני שמח בשבילו כי יש לו פנציאל להגיע רחוק יותר ממה שאנשים חושבים. הוא שחקן אירופאי, יש לו אינטליגנציה, פיזיות והבנה טקטית".

על התפקוד של דור מיכה:
"דור הוא מהשחקנים שתמיד נמצא בכל מקום במגרש. הוא חכם ואי אפשר לקחת את זה ממנו. אם תראה את המשחקים האחרונים, הוא לא ממש משחק בצד שמאל לגמרי. הוא נמצא בכל מקום במגרש".