אחרי 6 ניצחונות רצופים בכל המסגרות מכבי תל אביב תנסה להמשיך את המומנטום גם באיצטדיון סמי עופר. הצהובים יתארחו הערב (שני ב-21:00) אצל מכבי חיפה במה שיהיה המשחק המרכזי של המחזור ה-18 בליגת העל. שתי הקבוצות ייפגשו שוב גם ב-24.1, הפעם במסגרת גביע המדינה.

בוידאו: הניצחון האחרון בסמי עופר

מחזור 34 – 2016/17: 0:2 על מכבי חיפה בסמי עופר

המצב בטבלה
רצף הניצחונות האחרון קירב מאוד את מכבי לפסגה והערב גם יש לה הזדמנות להיצמד אליה. בעקבות ה-1:1 של הפועל ב"ש מול הפועל חיפה אמש, מכבי רחוקה 3 נקודות מהמקום הראשון. ניצחון ישווה את מאזנה לזה של באר שבע (38 נקודות), כאשר אם הצהובים גם יצליחו לנצח בהפרש של 3 שערים ומעלה הם יעלו לפסגת ליגת העל בזכות הפרש שערים עדיף.

מהעבר השני, חיפה תגיע לאחר שהתאוששה במחזור האחרון עם ניצחון על הפועל רעננה. ערב המשחק, הירוקים מדורגים במקום ה-10 במרחק של 9 נקודות ממקום שמוביל לפלייאוף העליון ו-7 נקודות מהקו האדום.

מה הם אומרים?
המאמן ג'ורדי קרויף אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אני חושב שזה אחד המשחקים שאין משמעות לפייבוריטית, אלה שני מועדנים גדולים, איצטדיון מדהים ושני קהלי אוהדים גדולים. אני לא חושב שלטבלה יש קשר למשחק מחר. זה משחק של אדרנלין, היסטוריה ואלה 3 נקודות שאנחנו חייבים שיהיו לנו".

דור פרץ נתן את הזווית שלו והוסיף: "צריך לעבוד קשה כדי להגיע למקום הראשון. ניערך לזה כאילו כל משחק הוא החשוב ביותר. ההיערכות שלנו דומה לכל משחק, אבל כן, זה משחק גדול וננסה לתת את הכל".על השינוי ביכולת הקבוצה לאחרונה אמר פרץ: "השוני העיקרי הוא שהבאנו את הבסיס, אגרסיביות, ניצחון במאבקים ולעשות הכל על המגרש כדי לנצח. לא לחשוב רק על כדורגל יפה, אלא להתחיל בבסיס ומשם להמשיך הלאה".

קצת סטטיסטיקה
מכבי תל אביב תגיע כאמור לאחר 6 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. בנוסף, ב-3 המשחקים האחרונים הצהובים גם הצליחו לשמור על שער נקי.

אחרי הניצחון על רעננה לחיפה תהיה הזדמנות לנסות להשיג שני ניצחונות ליגה רצופים בפעם הראשונה העונה.

ב-19 משחקי הליגה האחרונים מול חיפה, מכבי ניצחה 11 פעמים ונכנעה רק פעם אחת. הפעם האחרונה בה הפסידו הצהובים לחיפה במשחק חוץ היתה בדצמבר 2012, אז זה נגמר ב-1:0 באיצטדיון קרית אליעזר.

צפו בתמונות מהאימון המסכם: