ביום שישי הקרוב יחל הטורניר הבינלאומי לנוער של מכבי תל אביב. אקדמיית הנוער תארח את התחרות שתתקים בקריית שלום בין התאריכים 19-21.1. באייר לברקוזן, הכוכב האדום פריז ועוד קבוצות נוספות יקחו חלק בטורניר הראשון מסוגו בארץ. רגע לפני הטורניר, המנהל הביצועי של המועדון ומי שאחראי על האירוע, פטריק ואן לוון, משתף בציפיותיו ותחושותיו.

לפרטים נוספים וללוח הזמנים של הטורניר לחצו כאן

פטריק ואן לוון:
״מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מתחיל ליצור תרבות של טורנירים בינלאומיים בישראל. אנחנו תמיד שואפים להיות הכי טובים. זוהי המהדורה הראשונה של הטורניר, המטרה היא לארח ולעודד קבוצות נוספות מחו״ל להגיע לתחרויות מהסוג הזה בעתיד״.

״אנחנו מאוד שמחים לקיים את הטורניר הבינלאומי כאן בתל אביב, ישראל. בהיותנו הקבוצה הראשונה בארץ לארגן טורניר מסוג זה, אנחנו מקווים שהכל יתנהל בצורה חלקה. כל עובדי האקדמיה יסייעו לקיים את הטורניר בתקווה שנוכל להנות ממשחקי כדורגל טובים. אקדמית הנוער המועדון תעשה הכל כדי לתת לאורחים שלנו ולשאר הקבוצות את ההרגשה הטובה ביותר כשהגישה תישאר הכי מקצועית שאפשר״.

״עלינו להודות למועדון שגרם למהלך הזה להיות אפשרי ולתת לנו את האפשרות לארגן את הכל״.

״אנו מקווים שטורניר מסוג זה ייתן לשחקנים הצעירים את ההזדמנות לשחק נגד קבוצות מצויינות מחו״ל וגם להתמודד נגד הקבוצות הישראליות במסגרת שונה מהמסגרת הרשמית כאן בארץ. אנחנו מאוד שמחים מהקבוצות שמשתתפות בטורניר. באייר לברקוזן תהיה כאן במחנה אימונים והצענו להם את ההזדמנות להשתתף בטורניר שלנו, התחרות הזאת תהיה חלק ממחנה האימונים שלהם. הכוכב האדום פריז, היא המועדון השני בפריז, צרפת. לבעלים של המועדון יש רקע יהודי וזאת הזדמנות טובה לתת לאנשים הללו לחלוק איתנו את החוויות שלהם. הקבוצות הישראליות שישתתפו בטורניר מציגות כדורגל איכותי, זה יהיה נחמד לחלוק את החוויה הזאת עם המועדונים הללו״.

״אחת המטרות שלנו בקיום התחרות היא להעלות את רמת ההתלהבות ולעודד אחרים בארגון טורנירים נוספים בישראל. המטרה היא שגם מועדונים אחרים יעקבו אחר היוזמה בניסיון ליצור משהו בינלאומי גם כן״.

הציפיות ממכבי:
״יש לנו המון שחקנים מוכשרים שיקבלו הזדמנות לצבור ניסיון במשחקי הטורניר. עלינו להציג יכולת טובה. תחרויות מסוג זה שונות, צריך להציג יכולת טובה במטרה להשיג תוצאה טובה בכל משחק כדי להתקדם. זאת גם המטרה שלנו בטורניר״.