אנשי מכבי תל אביב לקחו היום (שלישי) חלק באירוע בו חנכה עיריית אור יהודה מגרש כדורגל חדש בעיר. בטקס נכחו מנכ"ל המועדון בן מנספורד, המשנה למנכ"ל שרון תמם ושחקני הקבוצה פרדראג ראיקוביץ', אופיר דוידזאדה, איתן טיבי, כריסטיאן באטוקיו, עומר אצילי, וידאר קיארטנסון ושרן ייני. בהמלך האירוע אף הצטלמו השחקנים עם ילדי העיר שהגיעו בהמוניהם לאיצטדיון ועטפו את הצהובים בחום.

המנכ"ל מנספורד אמר: "ישראל צריכה להשתפר. עבר זמן מאז עלייה לטורניר גדול ואחד הדברים שהמדינה הזו צריכה הוא מתקנים טובים. כשביקשו מאיתנו לבוא ולהיות חלק מהאירוע הנהדר הזה שמחנו מאוד להגיע ולתמוך בכך".

מנכ"ל המועדון התייחס גם לנושאים שעומדים שעל פרק היום לאחר ה-1:3 על מכבי חיפה: "בכדורגל חשוב לא לרדת יותר מדי נמוך כשהתוצאות מאכזבות ולא להתלהב יותר מדי כשהתוצאות טובות. אני חושב שג'ורדי סיכם את זה טוב. היו לנו רגעים פחות טובים העונה, אבל נשארנו ביחד וזה חשוב מאוד. עם האחדות הזו אנחנו ממשיכים קדימה. אנחנו לוקחים את הכל צעד אחר צעד ובואו נראה לאן זה יוביל אותנו".

מכבי פייבוריטית לאליפות?
"אם מישהו רוצה להחליט שאנחנו פייבוריטים לאליפות זה תלוי בו. כל מה שמטריד אותו הוא שהצוות והשחקנים יגיעו לקריית שלום בכל יום, יעבדו ויתאמנו קשה. כידוע, הטבלה כמעט אף פעם לא משקרת בסיום העונה". 

על חלון ההעברות:
"אני יכול להגיד שכרגע אני אוהב את מה שיש לנו, יש לנו סגל טוב. לא נדבר על זה יותר מדי. אנחנו תמיד רוצים להיות טובים יותר ולהשתפר, אבל יש לי כבוד גדול לסגל הקיים. היו כבר שינויים בקיץ ואתמול ראיתם את הביחד שלנו. כשחיפה צימקה לא נסוגנו לאחור אלא חיפשנו לכבוש את השער השלישי, יצרנו הזדמנויות וזה קרה כבר בכמה משחקים. אז צריך לכבד את הסגל הזה שעמד ביחד גם בתקופה פחות טובה ושם את עצמו בעמדה לעשות עונה טובה מאוד. ברגע שיהיה משהו תדעו על זה אבל אני לא חושב שהחלון הנוכחי הוא טוב לעשיית עסקים. ינואר זה לא חלון טוב לעשות עסקים שישפיעו על הטווח הרחוק. נעשה מה שצריך ואם יצוץ משהו נראה, אבל כרגע יש לי הרבה כבוד לסגל הקיים. יכול להיות שנצרף מישהו שיתן לנו דחיפה אבל זה חייב להיות מישהו  טוב ומתאים".

על העתיד של אלי דסה וריקן:
"אלי דסה כאן עד לסיום העונה. יש לנו אופציה להשאיר אותו. כמובן שהוא יודע שנשאיר אותו פה כמה שנוכל כלומר עוד 18 חודשים. אבי ריקן מסיים חוזה בסיום העונה וכל מה שקשור לאבי ריקן ומכבי ת"א יפורסם באתר הרשמי של מכבי".

על האיצטדיון הביתי:
"אני יודע כמה האוהדים מעריכים את בלומפילד ואני מכיר את חלק מהבעיות שאנחנו מתמודדים איתם בנתניה. כשיהיו חדשות היכן נשחק מעבר לנתניה כמובן שהאוהדים יהיו הראשונים לדעת"