המומנטום החיובי של מכבי תל אביב נמשך גם אמש. הצהובים יצאו למשחק חוץ מול בני סכנין ועכו ובעזרת שער של וידאר קיארטנסון בפנדל גברו 0:1 על היריבה בדרך לניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות. בסיום סיכם הקפטן שרן ייני את מה שקרה על הדשא.

"היינו יכולים לעשות את המשחק יותר קל. אנחנו מגיעים להרבה מצבים וצוברים עוד ועוד ביטחון", אמר ייני, "אנחנו מתחילים לשמור על שער נקי ולאט לאט נתחיל להביא תוצאות יותר גבוהות. לגבי סיום המשחק, היו לנו הרבה מצבים טובים, אבל בגלל שכמעט ספגנו חשבנו קודם כל על איך אנחנו שומרים על שער נקי. צריך לדעת לנצח משחקים גם בצורה כזו. כמובן שאנחנו רוצים לעשות את המשחק יותר שמח ולהבקיע יותר”.

על השינוי ביכולת של הקבוצה: "המשחק נגד הפועל באר שבע בחוץ היה מביך וגרם לנו להרבה תחושות לא נעימות שבסופו של דבר עשו לנו טוב. הצבנו סטנדרט של עבודה ואגרסיביות שאסור לנו לרדת ממנו, ומי שיורד הולך אחורה ואנחנו לא מקבלים את זה. יש לנו שבועות מלאים של אימונים. בגלל שאנחנו משחקים משחק אחד בשבוע יש לנו זמן לעשות דברים ביחד ולהתגבש, מה שלא היינו עושים בדרך כלל”.

על קרלוס גרסיה: "ההגעה של קרלוס נותנת לנו עוד אנרגיה. הוא דמות. הוא דורשני, הוא אוהב ומחבק, מצד שני הוא קשוח וחכם. יש לו עין טובה למה הדברים שעליהם צריך לעבוד ומה הדברים שאנחנו צריכים לדבר עליהם. חבל על הזמן, הוא תוספת אדירה, לא טובה – אדירה. הוא יודע להבין מתי היית עייף בתור שחקן מפעולה מסוימת ויודע לתת לך הרבה טיפים. יש לו תיאום מעולה עם ג'ורדי ודני פויאטוס. אותו ראש, אותו סגנון משחק, אני מאמין שיהיה טוב. הרבה עוזרי מאמנים משחקים עם השחקנים באימונים, זה גם תפקידם והם יכולים להבין אותנו יותר טוב כי מתוך המגרש אתה רואה הרבה דברים שאתה לא רואה מחוץ למגרש. כשאתה משחק עם שחקן מסויים ורואה איזה דברים הוא עושה טוב זה מעולה. אני חושב שזה מבורך".

על המאבק בליגה: “הפועל חיפה, בית"ר ונתניה עושות עונה נהדרת. אני לא יודע מי ירוץ עד הסוף. אין שום משחק קל העונה וזה מצוין לליגה. אנחנו צריכים להתרכז במשחק הבא ולהביא נקודות”.