מכבי תל אביב תנסה להמשיך מחר את המומנטום החיובי כשתארח את מכבי נתניה למשחק המרכזי של המחזור ה-17 בליגת העל. מי שהתייחס היום להתמודדות הוא דור מיכה שדיבר במסיבת העיתונאים.

על ההצעות שהיו לו:
"גם ההצעות שהיו לי לא תוכננו לעכשיו אלא רק לקיץ. אמרתי כבר שאני שלם מאוד עם ההחלטה להישאר במקום שנתן לי כל כך הרבה. אני שמח להישאר פה". 

על התפקוד שלו:
"זה משהו שמשתנה ממשחק למשחק. אני אוהב לשחק בשמאל אבל בשנים האחרונות זה פחות יצא. זה תפקיד שאני מכיר ויודע לעשות טוב. אני אעזור לקבוצה בכל עמדה שהמאמן יחליט שאני צריך להיות בה".

על יציאה לאירופה:
"אני בן 25 עוד לא ויתרתי על אירופה. אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד. החלטתי שכרגע הכי נכון להישאר במכבי, אני לא יכול לדעת מה יהיה. אני עוד לא בגיל מבוגר, אני יכול להגיע עוד לליגה בכירה וזו בעצם השאיפה האמיתית שלי. ההצעות שהיו לי לא היו באמת לצאת לאיפה שרציתי".

היכולת מול ממב"ע:
"להוציא את המשחק האחרון, אנחנו כן בתהליך שיפור מאוד גדול. לפרקים אנחנו משחקים כדורגל טוב, אנחנו ברצף ניצחונות טוב. ספציפית נשכח מהמשחק הזה והפנים שלנו כבר למשחק מחר".

על נתניה:
"נתניה ראויה להערכה, זו אולי אחת הקבוצות היחידות עם שיטה ודרך קבועות. הם תמיד משחקים כדורגל ומשחקים אותו דבר. בטוח שיהיה משחק מעניין. נצטרך להיות במיטבנו כדי לצאת עם 3 נקודות".

על הנבחרת:
"אני תמיד מצפה ורוצה לשחק בנבחרת, לצערי זה לא יצא עדיין. המקום שהכי חשוב לי לקבל הערכה זה במועדון ומול הקהל שלי. הלוואי וההערכה הזו תגיע גם לנבחרת. זו שאלה שלא צריך להפנות אליי, באמת שאין לי תשובה, אני עושה את המקסימום ומאוד רוצה ומחכה לזה. אולי עם המאמן החדש זה יקרה".