אחרי סדרת ניצחונות מכבי תל אביב מקווה שהמומנטום החיובי יימשך גם מחר (שלישי ב-21:00). הצהובים יארחו את מכבי נתניה למשחק המרכזי של המחזור ה-17 בליגת העל והיום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן ג'ורדי קרויף להתמודדות.

"זה משחק חשוב נגד קבוצה טובה שהקשתה על כל הקבוצה וגם עלינו. יש להם דרך בררוה של משחק. אין הרבה קבוצות בישראל שמשחקות ככה. זה משחק בית שלנו, יש לנו מומנטום וננסה להשאיר את הלחץ על הפסגה בעזרת עוד ניצחון. זה משחק שאנחנו חייבים לנצח".

על ההרכב:
"נציב את הקבוצה שנחשוב שצריך. אני מאמין במומנטום וכושר של שחקנים. המטרה היא למצוא את השחקנים בכושר הטוב ביותר או מה שאנחנו צריכים ממשחק מסוים".

על היכולת מול ממב"ע והשוני הצפוי מול נתניה:
"במחצית ידענו שמשהו לא בסדר, השחקנים ידעו זאת בעצמם. אחנו יודעים שנתניה הקשתה עלינו העונה. הם טובים מאוד, בליגה היה לנו קשה מולם, היה לנו מזל לקחת 3 נקודות. גם בגביע הטוטו היה תיקו. הם משחקים כדורגל מרענן, תמיד משחקים אותו דבר וזה משהו שאני מכבד ואוהב. זה משהו שהשחקנים יודעים".

על חשיבות המשחק:
"עבורנו כל משחק הוא עוד מבחן לאן העונה שלנו הולכת, בעיקר כי הפסדנו הרבה נקודות בדרך. הגישה שלנו היא לא לחשוב על כל הליגה אלא רק על המשחק הבא שהוא הכי חשוב עבורנו".

על חלון ההעברות:
"אני המאמן, נראה מה יהיה. אנחנו עובדים על דברים וכשיגיע הרגע נוציא את ההודעה באתר הרשמי".

על ההישארות של מיכה:
"דור חשוב למועדון בשנים האחרונות. לא רק לי. תמיד היו פה מאמנים שונים והוא תמיד היה חשוב בתוכניות שלהם. הוא הסתגל לכל תפקיד וברור שהוא אחד השחקנים בקבוצה שיכולים לעשות שינוי. זה החוזק שלו, היה ברור שעבור המועדון חשוב לחדש את החוזה שלו".