פרי גיים
מכבי תל אביב החלה הערב (שבת) את הופעותיה במסגרת גביע המדינה. הצהובים אירחה באיצטדיון בנתניה את מ.ס בני ממב"ע המפתיעה. הקבוצה שמשחקת בליגה ב' הגיעה לסיבוב ח' של המפעל לאחר שעברה בסיבוב הקודם את בית"ר נורדיה והפכה לאחת הסינדרלות של הגביע בשלביו המוקדמים. המאמן ג'ורדי קרויף ערך שינויים רבים בהרכב הפותח שלו בידיעה כי לצהובים מצפה גם משחק ליגה מול מכבי נתניה בהמשך השבוע. מנגד, היריבה מהצפון הגיעה מלווה בכמות נכבדה של אוהדים, שגם עבורם המשחק מול קבוצה מליגת העל היה כמובן דבר לא ממש שכיח.

 

ההרכב הפותח של מכבי ת"א: דניאל טננבאום, אור דסה, יובל שפונגין, טל בן חיים, איגור פיליפנקה, אופיר דוידזאדה, חוסה רודריגס, תומר אלטמן, ברק יצחקי, אלירן עטר, ארון שוינפלד.

מחצית ראשונה
האורחים פתחו את המשחק עם עמידה מסודרת מאוד בחלק המגרש שלהם ולא איפשרו למכבי להגיע למצב משמעותי בעשר הדקות הראשונות. בדקה ה-12 הצהובים איימו לראשונה על השער אחרי שנגיחה של יצחקי מצאה את השוער וקראט מוכן. מכבי המשיכה לחפש שער ראשון אבל בדקות הבאות וקראט היה מוכן גם לבעיטות של יצחקי ועטר וקלט אותן. הכדור המשיך להיות כמעט באופן בלעדי של מכבי גם בהמשך המחצית הראשונה, אך בני ממב"ע הצליחו לעמוד מול ההתקפות. בדקה ה-40 נגיחה של שוינפלד חמקה ליד העמוד ובסיום המחצית לוח התוצאו הראה על 0:0.

מחצית שניה
בדקה ה-48 ארון שוינפלד מצא את הרשת של היריבה אך השער של החלוץנפסל בטענה לנגיעה בידו במהלך שקדם לבעיטה. מכבי המשיכה לייצר מצבים ו-3 דקות לאחר מכן בעיטה של רודריגס חלפה מעל המשקוף. גם שוינפלד הצטרף לניסיונות הטיווח ממרחק ובדקה ה-55 גם כדור שלו חמק מעט מעל השער. קרויף רענן את השורות עם חילופי כאשר מיכה וגולסה נכנסו למגרש ובדקה ה-70 מכבי גם עלתה ליתרון. תרגיל יפה של הצהובים בבעיטה חופשית הביא את מיכה להוציא אחורנית ליצחקי, שנותר בלתי מכוסה ומ-13 מטרים ירה לרשת של וקראט. 0:1 למכבי. 

מגמת המשחק לא השתנתה גם בהמשך כאשר בדקה ה-73 יצחקי הכין לעטר מצב לא רע אבל הדיפה טובה של השוער מנעה שער שני. בדקה ה-79 האורחים איימו על השער לראשונה אחרי בעיטה של אבו ג'בל ממרחק אבל טננבאום היה במקום והדף. בדקה ה-84 מכבי סגרה את הסיפור. רודריגס קיבל את הכדור בצד ימין של הרחבה, הגביה למרכז ושוינפלד המשיך עם נגיחה אחת מהאויר לקורה ופנימה. דקה בלבד חלפה, בני ממב"ע כבר נשברה ומכבי ניצלה כדי לכבוש את השלישי – אותו הבקיע אופיר דוידזאדה, שבעט שטוח מצד שמאל של הרחבה לפינה הרחוקה. 0:3 למכבי בסיום.