מחזור 14 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ אירחה את מכבי פתח תקוה באצטדיון טוטו רמלה במסגרת ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו מהמקום ה-5 בטבלה עם ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים, מנגד פתח תקוה הגיעו למפגש מהמקום ה-3. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם מופלח שלאעטה, אייל חן וויליאם אגדה. שחקני קבוצת הנוער: אור דסה, תומר אלטמן ואילון אלמוג לא נכללו בסגל הקבוצה למשחק מפני שזומנו לסגל הקבוצה הבוגרת למשחק שיתקיים הערב במסגרת סיבוב ח׳ של גביע המדינה.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, עמית גלזר, אלון שטרוזברג, פאדי נג'אר, יואב הופמייסטר, תמיר גלזר, מופלח שלאעטה, עדן קארצב, תומס פרינס, אייל חן וויליאם אגאדה.

מחצית ראשונה
איזו פתיחה נהדרת למשחק! כבר בדקה ה-4 הצהובים עולים ליתרון מהיר. מתפרצת קטלנית של מכבי, תומס פרינס נתן מסירה טובה אל ויליאם אגדה שלא התבלבל והכניס את הכדור פנימה. 0:1 מהיר לחניכים של גיא צרפתי.

בדקה ה-14 הגיעה ההזדמנות הראשונה של האורחים, תומר בנבנישתי קיבל כדור במרכז, התקדם מעט ועט מסף הרחבה, דניאל פרץ היה במקום לקלוט את הכדור. המומנטום הצהוב ממשיך, הפעם השני של הצהובים בהתקפה מתפרצת נהדרת. עדן קארצב החל במהלך מהחל האחורי, הקשר שלח כדור גובה נהדר לאגף הימני, מופלח שלאעטה השתלט נהדר על הכדור והתקדם קדימה, הקיצוני שלח כדור למרכז שם הוא מצא את פרינס שהקשיט מעל השוער וקבע 0:2 למכבי! דקה חלפה וזה כמעט השלישי, ויליאם אגדה השתלט על כדור בחלק הקדמי ומזווית קשה הצליח לגלגל את הכדור לשער, אך ברגע האחרון הגנת פ״ת הצליחה להרחיק את הכדור מקו השער ולמנוע את השער השלישי.

בדקה ה-30 שלאעטה ניסה את מזלו מצד ימין, הכדור הלך טוב לפינה הקרובה, אך שוער היריבה, רועי מעוז הציל את הכדור לקרן. בדקה ה-33 כדור קרן הגיע אל פאדי נג׳אר, הבלם השתלט על הכדור והשאיר מאחור לקרצב שבעט בעוצמה למסגרת, שוב מעוז הציל לקרן. מאותה קרן עמית גלזר נגח סנטימטרים מהקורה. רגע לפני הירידה למחצית, תמיר גלזר חטף כדור במרכז המגרש והתקדם קדימה, הקשר הרים כדור מצוין לרחבה שם הוא מצא את פרינס שנגח טוב לפינה, אך שוב שוער היריבה הציל את הכדור לקרן. מחצית ראשונה טובה של מכבי.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה כמו הראשונה, בדקה ה-49 ויליאם אגדה בעט מסף הרחבה, אך הכדור הלך מעל השער. בדקה ה-54 הופמייסטר פרץ נהדר באגף השמאלי ומסר אל אגדה, החלוץ התקדם ברחבה ומסר אל פרינס שממצב טוב בעט מעל השער. בדקה ה-63 פ״ת חוזררת למשחק ממצב נייח, כדור חופשי של תומר בנבנישתי מסף הרחבה חלף מעל החומה לתוך הרשת. 1:2 למכבי.

בדקה ה-67 מצב מסוכן לפ״ת, הגבבה מאגף השמאלי הגיעה אל אייל אינברום שבנגיעה גלגל לכיוון השער, ההגנה הצהובה הרחיקה מקו השער. הדקות חולפות והמשחק מתנהל ברובו במרכז המגרש, שתי הקבוצות מציגות משחק אגרסיבי ולא מרבות להגיע למצבים מסוכנים. בדקה ה-83 כדור גובה של מסוכן של האורחים מצא את ראשו של חלוץ היריבה שנגח החוצה. בדקה ה-88 כדור חופשי חלף על פני כל השחקנים ברחבה ושוער הצהובים, דניאל פרץ, היה במקום לקלוט את הכדור ולמנוע את המצב המסוכן.

בדקה ה-90 כדור חופשי נוסף של פ״ת הורם מהאגף השמאלי, בתור כל הערבוביה ברחבה, חלוץ פ״ת עלה גבוה ונגח החוצה. דקה חלפה וויליאם אגדה ניסה למסור מצד ימין, הכדור הורחק על ידי הגנת פ״ת, פרינס היה במקום לבעוט את הריבאונד סמוך לקורה. ממש לפני השריקה, פרינס הכניס כדור עומק נהדר לאגדה שבעט טוב לפינה הרחוקה, אל שוב שוער היריבה הציל את הכדור לקרן. בדקה ה-94 שחקן פ״ת, שחר דרוקר, קיבל כרטיס אדום לאחר שעצר את רן ואתורי שנכנס כמחליף בדרכו לשער. תוצאת הסיום 1:2 למכבי.