פרי גיים
המשחק המרכזי של המחזור ה-17 בליגת העל הפגיש הערב (שלישי) את מכבי תל אביב מול מכבי נתניה. שחקניו של ג'ורדי קרויף הגיעו בעיצומו של מומנטום חיובי אותו קיוו להמשיך. המאמן בחר לעלות הרכב דומה לזה שהעלה בשבועות האחרונים כשניק בלקמן ווידאר קיארטנסון הובילו את החלק הקדמי. אבי ריקן ואייל גולסה הוצבו בקישור לצידו של דור פרץ. כמובן שמכבי עלתה למשחק עם מדי הרטרו שהושקו רק הבוקר וגרמו להתלהבות רבה בקרב הקהל והשחקנים.

מהעבר השני נתניה הגיעה כאחת הקבוצות המרעננות העונה של הליגה.גם המאמן סלובודן דראפיץ' לא ערך שינויים קיצוניים ונתן לערן לוי, דיא סבע ואלחסן קייטה להוביל את החלק הקדמי שלו.

מחצית ראשונה:
אחרי 10 דקות של כדורגל המשחק נדלק לאחר שקיארטנסון הוכשל ברחבה על ידי קובי מור. לאחר מספר שניות של היסוס השופט גרינפלד הורה על פנדל למכבי והרחיק את מגן היריבה באדום ישיר. וידאר קיארטנסון לקח את הבעיטה אבל הדיפה של דני עמוס הצליחה למנוע מהצהובים שער יתרון. קיארטנסון המשיך לנסות ובדקה ה-20 הגיע לעוד מצב, אך הפעם עמוס הצליח לקלוט את הבעיטה שלו. 

מכבי המשיכה ללחוץ על השער של נתניה, אבך בהמשך המחצית שתי בעיטות של גולסה סיכנו את השער של היריבה אבל לא הצליחו למצוא את הרשת. רגע לפני ההפסקה מכבי קיבלה הזדמנות טובה אחרי שריקן חדר לרחבה משמאל והעביר רוחב, בלקמן הגיע אבל התחבר לכדור בזווית מעט קשה ובעט רק מעל השער.

מחצית שניה
מכבי פתחה את המחצית השניה טוב מאוד והגיעה למספר הזדמנויות קורצות. זה התחיל עם בעיטה של וידאר לרשת החיצונית (46) ובעשר הדקות הבאות גם נגיחות של טיבי והאיסלנדי ממצבים נהדרים הלכו החוצה. התנועה בכיוון השער של עמוס נמשכה ובדקה ה-63 השוער הצליח להוציא מהחיבורים בעיטה חופשית חדה של אבי ריקן. 

קרויף החל לרענן את השורות והכניס את יצחקי במקום ריקן בדקה ה-64. המכבש הצהוב המשיך לעבוד ובדקה ה-75 סוף סוף הגיע שער היתרון. גולסה השתחרר על סף הרחבה והכניס עומק נהדר ליצחקי. החלוץ הרים ראש ובאחד על אחד מול עמוס שלח שטוח לפינה הרחוקה ופנימה. נתניה החלה לצאת קדימה ובדקה ה-82 הגיע השני של מכבי. שיתוף הפעולה בין דסה לקיארטנסון הניב מסירת עומק של המגן לאיסלנדי, שניער שחקן הגנה אחד ושלח פנימה מול עמוס. בדקה ה-90 הושלמה החגיגה. רודריגס קיבל את הכדור בתוך הרחבה, מצא את קיארטנסון עם מסירת רוחב והאיסלנדי המשיך פנימה בנגיעה. 0:3 למכבי ת"א בסיום.