מכבי תל אביב רחוקה כבר שתי נקודות מפסגת ליגת העל. הצהובים המשיכו הערב (שלישי) את המומנטום עם ניצחון 0:3 על מכבי נתניה ובסיום התייחס המאמן ג'ורדי קרויף למה שקרה היה הדשא בנתניה.

"היינו ראויים לניצחון אבל אני חושב שמהרגע שהורחק להם שחקן נגררנו לדברים ויצאנו מתוכנית המשחק שלנו", אמר קרויף, "במחצית השניה היינו רגועים יותר, החמצנו אבל ברק יצחקי הגיע והותיר חותם ואני שמח גם בשביל וידאר, שהבקיע לאחר שהחמיץ פנדל. שוב שמרנו על שער נקי, הקבוצה משתפרת, אבל אני חייב להגיד שאני גם אוהב אצ הדרך שנתניה משחקת. עם החינוך שקיבלתי במשפחתי אני ממש מעריך את זה".

על יצחקי:
"אנחנו יודעים שברק הוא שחקן של רגעים. אחרי ששיחק כמעט משחק מלא בגביע ידענו שאנחנו צריכים לתזמן את הדקות שלו, גם דור פרץ היה חולה ונאלצנו לבקש ממנו יותר מבדרך כלל וגם ריקן לא היה כשיר במאה אחוז. אני מרוצה מהמחליפים. ברק הוא שחקן של רגעים קסומים, כשהוא מוצא את החלל לשחק הוא מיוחד עבורנו".

על השיפור:
"אנחנו אגרסיבים יותר, שוב שמרנו על רשת נקייה ונוח לנו יותר גם עם השיטה הזו. אנחנו צוברים ביטחון. אנחנו רק מתרכזים במשחק הבא שמצפה לנו. עכשיו אנחנו חושבים על משחק החוץ הבא".

על חשיבות הניצחון לאחר התיקו של ב"ש:
"יש עוד פער מהפסגה. אנחנו לא צריכים לחשוב על זה. צריך לשחק כאילו כל משחק הוא האחרון. להגיע עם רצון לנצח. זה שהפער שתי נקודות לא אומר שצריך להירגע אלא לעבוד קשה יותר".