ברק יצחקי אמנם לא פתח הערב בהרכב אבל למספר 10 בצהוב היה תפקיד מכריע. אחרי שקם מהספסל, החלוץ כבש את השער הראשון של מכבי ב-0:3 על נתניה ובסיום נתן את הזווית שלו לאירועים.

"כיף להבקיע", אמר יצחקי, "ידענו שזה משחק מאוד חשוב. כבר פגשנו אותם והם עשו לנו חיים קשים. בסופו של דבר זה הוכרע בדקות האחרונות. אני שמח שהבקעתי וזה פתח את המשחק. אלה 3 נקודות מאוד חשובות".

על דקות המשחק שלו:
"במשחקים האחרונים פתחתי, אני עדיין לא בכושר מלא כי לא שיחקתי הרבה מפתיחת העונה. אני תמיד אומר שאני רוצה לשחק יותר אבל אני גם צריך להיות חכם כדי לשמור על עצמי. לפעמים צריך לעשות את זה מהספסל אבל אני אעביר מפה מסר לג'ורדי שאני רוצה לשחק כמה שיותר".

על הריצה לקרלוס לאחר השער:
זה היה לקרלוס ולדני פויאטוס. הם מכניסים בנו הרבה אמונה, יש להם הרבה רצון. הם משקיעים כל אימון כאילו הם שחקנים ולפעמים רצים אפילו יותר מאיתנו. שניהם גם מאמינים בי אז אני שמח".

על איבוד הנקודות של ב"ש:
"אנחנו לא מתעניינים במה קורה בקבוצות אחרות אלא במה שקורה איתנו. אני שמח שבתקופה האחרונה אנחנו ביכולת טובה, מנצחים ורק שימשיך ככה. אם נמשיך ככה לא נצטרך להסתכל על קבוצות אחרות. מתחילת העונה האמנתי שאנחנו קבוצה טובה. יש חלון העברות, נראה מה יהיה, אבל נקווה להמשיך ביכולת שאנחנו מציגים בתקופה האחרונה".