מכבי ת"א המשיכה אמש את המומנטום הטוב שלה וכך גם וידאר קיארטנסון. החלוץ כבש צמד ב-0:3 על מכבי נתניה וסייע לחבריו להשיג ניצחון נוסף. בסיום סיכם האיסלנדי את המשחק.

עוד באתר:

קיארטנסון לאחר הניצחון על נתניה

על האמון מג'ורדי:
"במחצית הראשונה לאחר הפנדל ירד לי מעט הביטחון וגם ההחמצה עם הראש. אבל כבר קרה לי בעבר במשחקים נוספים שלאחר מספר החמצות בסוף הכדור נכנס. כנראה הוא האמין בי שבסוף אצליח להבקיע ואכן זה קרה. שיחקנו עם שחקן יותר, היינו צריכים להבקיע שערים ואכן השגנו תוצאה טובה של 0:3".

על המשחק עד השער של יצחקי:
"כמו שאמרתי קודם, החמצנו מצבים טובים מול השער עוד קודם. זה היה משחק עם אינטנסיביות גבוהה, אולי לא הכדורגל הכי יפה אבל הייתה לחימה על המגרש. הגול החשוב של היום היה הגול של ברק".

על יצירת המצבים של הקבוצה השנה:
"אני חושב שאנחנו הולכים ומשתפרים. בשבועות האחרונים אנחנו מגיעים ליותר ויותר מצבים. כחלוץ כשאתה מחמיץ 2-3 מצבים טובים אתה מיד רוצה לתקן את המצב ולהחזיר בכיבוש שערים. לפעמים צריך ליצור בעצמך את המצבים. במחצית הראשונה כשהחמצתי את הפנדל זה היה קשה, חשבתי על זה כל הזמן, אבל אני אלמד מזה. בסופו של דבר הבקענו 3 שערים ולא ספגנו, כל הכבוד להגנה".

על האפשרות למעבר בסוף העונה לאחר המונדיאל:
"כמו שאנחנו יודעים בכדורגל דברים יכולים להשתנות במהירות, אני שמח במכבי ואני נהנה מכדורגל כרגע. אם המועדון יקבל הצעה גדולה אנחנו נשב ונדבר על כך. כרגע אני נהנה במכבי ואני רוצה להישאר".

לסיכום אמר: "אפשר לראות שלקבוצה יש יותר אמונה. כולם משחקים טוב יותר. צריך להמשיך לשחק ככה ולהמשיך לעבוד קשה".