שנה אזרחית חדשה, חלון העברות שנפתח, משחקי גביע המדינה ועוד הפתעות שלא חשבתם עליהן אפילו. לא נכביר במילים. פשוט פתחו יומנים ותתחילו לרשום מה מחכה לכם בחודש הראשון של 2018.

את שער השנה ראיתם?

01 בינואר: פותחים את השנה במפגש עם סכנין (21:00, אצטדיון עכו)

הצהובים ייצאו בערב הראשון של 2018 למשחק חוץ נגד בני סכנין באצטדיון בעכו במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. אחרי שני הניצחונות האחרונים מכבי תצא למשחק חוץ במטרה לשמור על רצף הניצחונות ולראשונה עם קרלוס גרסיה על הקווים.

03 בינואר – תכינו את האפליקציה לפתיחת חלון העברות

חלון העברות של הכדורגל הישראלי ייפתח ביום שלישי ולעולם אין לדעת אלו הפתעות הוא מסוגל להכין לנו. אבל כדי שכולכם תהיו מעודכנים לפני כולם בכל מה שיקרה זה הזמן לוודא שאתם מקבלים את ההתראות שלנו. עוד אין לכם את האפליקציה? אל תהיו מוזרים. לחצו כאן ותורידו. חלון העברות צפוי להיסגר ב-31 בינואר.

06 בינואר: סיבוב ח' גביע המדינה: מכבי ת"א – בני ממב"ע (18:10, אצטדיון נתניה) 

מכבי תל אביב תיכנס לסבב משחקי גביע המדינה לעונת 17/18 ובשבת הקרובה תארח את היריבה המפתיעה מליגה ב', בני ממב"ע. התחזית היא שמזג האוויר בשבת יהיה בול לכדורגל מה שאומר שזה הזמן לקחת את כל המשפחה ולהגיע לשבת של גביע. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

09 בינואר: מכבי ת"א – מכבי נתניה (21:00, אצטדיון נתניה)

אחת ההפתעות המרעננות של ליגת העל תתארח במגרש שהיא מכירה היטב במחזור אמצע השבוע. המפגש הקודם הניב את השער שזכה לשער השנה שלכם ועוד שני שערים שהפכו למועמדים ראויים לחלוטין לתואר. איך זה יסתיים הפעם? מהרו לשריין את מקומכם ביציע

בוידאו: תקציר הניצחון על נתניה

15 בינואר: מכבי חיפה – מכבי תל אביב (21:00, סמי עופר)

אחרי התיקו 0:0 המאכזב במפגש הראשון בין השתיים, מכבי תצא למשחק חוץ בחיפה עם מטרה ברורה: לחזור עם שלוש נקודות יוקרתיות במטרה להמשיך ולהיאבק בצמרת הגבוהה.

20 בינואר (מועד לא סופי): מכבי ת"א – הפועל אשקלון (אצטדיון נתניה)

המפגש בסיבוב הראשון יהיה חקוק בזיכרונם של השחקנים של ג'ורדי היטב. בייחוד 10 הדקות האחרונות שמחקו יתרון של שני שערים צהובים. השחקנים של יובל נעים ימשיכו להיאבק במטרה לאגור נקודות במאבקי התחתית. 

23-25 בינואר: משחקי שמינית גמר גביע המדינה

מיותר לדבר על משחק שעוד טרם הבטחנו את מקומנו בו, אבל רק שתכירו את התאריכים.

27 בינואר (מועד לא סופי): דרבי תל אביבי עם בני יהודה (אצטדיון המושבה)

הזהובים של יוסי אבוקסיס נראים במומנטום חיובי וכעת השאלה האם יגיעו במומנטום הזה גם למשחק בסוף החודש. שבוע לפני המשחק נגד הפועל ב"ש, מכבי תרצה לנצח לא רק עוד משחק, אלא את הדרבי התל אביבי.

כבר נגמר?! ממש לא

בתוך כל החודש הסבוך במשחקים צפויים לכם עוד ביקור שחקנים בחנות והזדמנות 'למצוא את המטמון'. 'אתם שואלים השחקנים עונים' ישוב במתכונת חדשה ומעניינת וכמו שציינו – חלון העברות בפתח אז תהיו ערוכים עם האפליקציה לכל דבר.