עקב מזג האוויר הסוער רוב המשחקים של קבוצות המחלקה במסגרת גביע המדינה נדחו. שתי נציגות בלבד שיחקו השבת במסגרת הגביע: קבוצת נערים ג׳ דרום הביסה את קרית גת וקבוצת נערים ג׳ צפון ניצחה בהארכה את מכבי פ״ת.

מכבי תל אביב אלדדעירוני קרית גת 0:7 (נערים ג׳ דרום)
קבוצת נערים ג׳ דרום אירחה את קריית גת במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. הצהובים שהיו ממקומים במקום ה-1 בטבלה הביסו את קרית גת (מקום 11) ועלו לשלב הבא. כובשי השערים: אוהד מזרחי (צמד), אלעד קפלן, רותם גרמה, בר לין, איתי בן קימון ואנר אושמנדי. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את הניצחון: ״המשחק היה פחות טוב ותמיד אני שמח לעשות תיקון דרך ניצחון, עברנו שלב והפנים שלנו למשחק ליגה נגד גדנע״.

מכבי תל אביב "אילן" – מכבי פתח תקוה יהודה פרטוש 1:2 (נערים ג׳ צפון)
קבוצת נערים ג׳ צפון פגשה את מוליכת הליגה (מחוז שרון), מכבי פ״ת, הצהובים הצליחו לחזור מפיגור ולהפוך את התוצאה ממש לפני שריקת הסיום של הארכה. הניצחון מקנה לקבוצה את המקום בשלב רבע גמר הגביע. הכובשים בצהוב: בן לינקר וכמיל ג׳בארה. מאמן הקבוצה אסף הבר תיאר את המשחק: ״קיבלנו לשמינית גמר גביע הגרלה קשה מאוד בדמותה של מכבי פ״ת. במהלך כל השבוע התכוננו כראוי למשחק, יתרונות שלנו מול חולשות של היריבה. התחלנו את המשחק בהלם מסוים ודווקא שהתחלנו להשתלט על המשחק ספגנו שער ברגע של חוסר תשומת לב בהתקפת נגד. לשמחתי למרות הפיגור, החברה המשיכו לצאת קדימה, להניע כדור וללחוץ את היריבה. הצלחנו להשוות את התוצאה בדקה ה-47 ולהפוך את התוצאה לניצחון בדקות סיום הארכה. לסיכום, אני גאה בשחקנים על הגישה, ההשקעה וההקרבה. כל מי שהיה נוכח במשחק ראה את הדרך, השיטה של המועדון לשחק וללמד כדורגל. שמח מאוד בשביל השחקנים שהיה חשוב להם מאוד לנצח.״

המשחקים שנדחו:
מכבי צור שלום – מכבי תל אביב ׳שחר׳ (נוער)
מועדון ספורט פרדס חנה כרכור "צו פיוס" – מכבי תל אביב אלי פוקס (נערים ב׳)
הפועל רעננה – מכבי תל אביב (ילדים א׳ דרום)
מכבי תל אביב ב׳ – מכבי תל אביב (ילדים ב׳ דרום וצפון)
מכבי תל אביב ׳עוז׳ – בית״ר טוברוק (ילדים ג׳ דרום)
עירוני מודיעין – מכבי תל אביב ׳לייבו׳ (ילדים ג׳ צפון)
מכבי תל אביב ב – הפועל באר שבע "צו פיוס" (טרום ילדים א׳ דרום)
מכבי תל אביב צפון – מכבי פתח תקוה (טרום ילדים א׳ צפון)