מכבי ׳שחר׳ המשיכה במומנטום החיובי בו היא נמצאת, הצהובים גברו על מכבי פ״ת במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל לנוער. מדובר בניצחון 5 בששת המשחקים האחרונים. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי התייחס לניצחון החשוב במשחק הצמרת וגם פרינס תומס שתרם גול ובישול נתן את הזווית שלו.

לסיקור הניצחון על מכבי פ״ת לחצו כאן

גיא צרפתי:

על השחקנים שהיו חסרים עקב משחק הגביע של הקבוצה הבוגרת:
״אמרנו מראש שיש לנו סגל שחקנים טוב. השיטה שלנו והדרך שלנו זה מה שחשוב. אמרתי את זה גם בשידורים הראשונים, ברגע שהצעירים יספגו קצת יותר נסיון אז גם הכדורגל הטוב יבוא לידי ביטוי וזה מה שקרה היום. חבל לי שספגנו שער, זה לא כלכך שיקף את המשחק, היינו צריכים לעשות את השלישי ולהגיע ליותר הזדמנויות. אבל אנחנו לא חזירים, אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ומהדרך ששיחקנו. ממשיכים עם הפנים קדימה.״

מכבי נלחצה בדקות האחרונות?
״נכון, נלחצנו, זה באופן טבעי, אבל גם לדעת לא לספוג את השער השני זה גם נסיון וגם גדולה של הקבוצה. אני חושב שהם עשו את זה בצורה טובה, למעט המצב הנייח אני לא זוכר עוד מצב מסוכן בו פ״ת הביכה אותנו. כמאמן אני צריך לראות את כל הצדדים, גם ההגנה הייתה טובה היום.״

חושבים על אליפות?
אמרתי מהראיות הראשונים שלי, כל מי שלובש חולצה של מכבי תל אביב עם הסמל שלנו, אז המטרות שלו הן ללכת על כל התארים ולכוון כמה שיותר גבוה. זאת המטרה שלנו הייתה ותמיד תהיה, אבל הדרך שלנו היא מאוד מאוד חשובה וכל מה שאנחנו עושים זה לא פחות חשוב, צריך לשלב את זה ביחד. בזמן האחרון זה נעשה כמו שצריך, אני שמח שנפל האסימון לילדים וזו הדרך קדימה״.

פרינס תומס:

על השער ועל היכולת הטובה בתקופה האחרונה:
״אני משתדל לתת הכל למען הקבוצה והחברים, גם לתת כמה שיותר גולים בשביל אמא.״

איך ההרגשה במכבי תל אביב?
״כבר 7 שנים אני פה, אני מרגיש כאן מדהים, יש לי כאן חברים טובים שעוזרים לי להתקדם בקבוצה.״

כמה חשוב הניצחון היום?
זה ניצחון מאוד חשוב כמו כל משחק, היינו צריכים את הניצחון הזה כדי להראות לכל הקבוצות שאנחנו מכבי תל אביב, שאנחנו יכולים להמשיך הלאה. אנחנו קבוצה טובה.