פרי גיים
המחזור ה-21 של ליגת העל הפגיש הערב (ראשון) את מכבי תל אביב והפועל באר שבע לאחד המשחקים הגדולים של הכדורגל הישראלי בשנים האחרונות. מכבי אירחה את ההתמודדות באיצטדיון בנתניה לאחר שבמפגש הקודם ביו השתיים, בגמר גביע הטוטו, גברה 0:1 על הדרומיים. היריבה מצידה ניצחה 1:2 במפגש הליגה הראשון העונה.

המאמן ג'ורדי קרויף בחר להציב בהרכב הפותח שלו את אלירן עטר, ששיתף פעולה בחלק הקדמי עם ניק בלקמן. בהגנה צוות יובל שפונגין לצידם של איתן טיבי, ז'אן סילבן באבין ואופיר דוידזאדה. מהעבר השני ברק בכר העלה הרכב שכלל שלושה בלמים, כשחאתם עבד אל חמיד נכנס ל-11. את ההתקפה של ב"ש הובילו מאור מליקסון, טוני וואקמה והחלוץ בן שהר.

מחצית ראשונה
המשחק החל עם הרבה אנרגיות מצד מכבי שגם שלטה בנעשה במגרש בדקות הפתיחה. ההזדמנויות הראשונות היו שייכות לדור פרץ ואייל גולסה שניסו לאיים ממרחק, אבל לא מצאו את הרשת של חיימוב. בדקה ה-18 מכבי הצליחה להבקיע לאחר שכדור של ריקן ניתז מהמשקוף פנימה, אבל צוות השיפוט לא ראה זאת ולא אישר את השער.

המשחק המשיך להיות לוהט ובדקה ה-25 ב"ש איבדה את אוגו לאחר עבירה שזיכתה אותו בצהוב. מיד לאחר מכן הוא גם דחף את ריקן וספג צהוב שני. מכבי ניצלה את היתרון המספרי כדי לאיים על השער עם בעיטות של גולסה ועטר שחיימוב קלט. בדקה ה-42 המשחק שוב קיבל תפנית לאחר ששפונגין ספג צהוב שני לאחר עבירה על וואקמה ושתי הקבוצות נותרו ב-10 שחקנים. רגע לפני ההפסקה מכבי הגיעה לעוד שתי הזדמנויות טובות אבל בעיטות של דוידזאדה ועטר חלפו מעל המשקוף.

מחצית שניה
ג'ורדי קרויף ביצע חילוף עם פתיחת המחצית כשהכניס את באטוקיו במקום ריקן. בדקה ה-48 מכבי כבר עלתה ליתרון עם שער שהרים את נתניה באוויר. מיכה החל במהלך בצד ימין והעביר מסירה למרכז שם חיכה עטר שבעט לרשת מ-8 מטרים. 0:1 למכבי. ב"ש החלה לצאת יותר קדימה ובדקה ה-53 איימה על השער לאחר זמן די רב, אך בעיטה של ראדי חלפה מעל השער.

מכבי המשיכה להישאר כל טיפת זיעה על המגרש ובדקה ה-65 עטר שוב איים על השער, אך חיימוב קלט את הבעיטה שלו. בדקה ה-71 הצהובים שוב איימו על השער הפעם עם נגיחה של באבין לאחר הרמה של באטוקיו. 3 דקות לאחר מכן הקשר ניסה בעצמו אבל בעט החוצה מ-18 מטרים. בדקה ה-76 ב"ש הגיעה למצב נהדר לאחר שבן ביטון מצא את איינבינדר אך הקשר נגח מעל השער מ-10 מטרים. ככל שחלפו הדקות מכבי נסוגה לאחור כאשר ב"ש ניסתה להשיג שער שיוויון ושלחה יותר כלים התקפיים קדימה. אלא שבתוך תוספת הזמן טאהא ספג צהוב שני לאחר מחאות בפני השופט, ספג צהוב שני והורחק. עד לסיום ב"ש לא הצליחה למצוא שער. 0:1 מתוק למכבי בסיום.