מכבי תל אביב הציגה הערב (שבת) את אחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה. הצהובים התאוששו מההפסד לרעננה עם 0:4 ענק על הפועל חיפה במשחק צמרת חשוב בנתניה ועלו לפחות באופן זמני למקום הראשון בליגת העל. בסיום סיכם המאמן ג'ורדי קרויף את ההופעה של שחקניו.

כשנשאל האם זה המשחק הטוב של הקבוצה העונה?
״לאור התוצאה ככל הנראה, אני שמח מהתוצאה, ממשיכים הלאה״.

מה היה שונה משבוע שעבר?
״זאת שאלת מליון הדולר, זה כדורגל, לפעמים קשה להסביר. אני חושב שאחד מהדברים המרכזיים היו האוהדים שתמכו בנו. אני חושב שגם ב-6 המשחקים הביתיים שנותרו הקהל יהיה ככה. אנחנו לא נוותר על הנקודות כאן בבית שלנו. השחקנים נתנו היום הכל. קשה להסביר על ההבדלים בין שבוע שעבר והיום, התשובה ההגיונית היא שזה הכדורגל. אנחנו לא רוצים בזה אבל זה יכול לקרות״.

על ההרכב שבחר עם שוינפלד ורודריגס:
״11 שחקנים היו על המגרש שעשו את העבודה. אני חושב שהשחקים נראו טוב. ארון תמיד משקיע מאמץ בכל כדור, אני חושב שהקבוצה הייתה זקוקה לזה קצת, עודף מרץ. חוסה התאמן טוב בשבועות האחרונים. אני שמח שהוא לקח את ההזדמנות בשתי הידיים״.

על החשיבות של דסה במערך:
״כשהוא כשיר אנחנו רואים את היתרונות שלו, הוא פספס את רוב המשחקים, אבל כשהוא על המגרש הוא מביא אנרגיה נוספת. אני מקווה שהוא יעזור לנו בהמשך במשחקים שנותרו״.

משחקים כאלה הם אזהרה לשאר הקבוצות בצמרת?
״עלינו לעשות את העבודה שלנו. נשארו לנו 12 גמרים. כל משחק נצטרך להציג אותה יכולת של התלהבות ואגרסיביות וכמובן את התמיכה של הקהל שעשו את זה היום בצורה טובה, נצטרך אותם גם בהמשך, לא משנה היריבה, הפקקים או כל סיבה אחרת, נצטרך אותם כי הם מביאים לנו נקודות״.