אחרי שעלתה למקום הראשון בליגת העל, מכבי תל אביב תנסה להמשיך את המומנטום גם ביום ראשון הקרוב. הצהובים יתארחו אצל הפועל עכו למשחק במסגרת המחזור ה-22 והיום מדבר המאמן ג'ורדי קרויף במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

עוד באתר

"צריך לזכור שהיינו 7 נקודות מאחור אחרי שהפסדנו נקודות נגד קבוצות שמדורגות נמוך. זה סימן שאסור לזלזל. כשאתה על המגרש אתה צריך להראות שאתה טוב יותר וראוי לנקודות. דירוגים בטבלה זה לא משהו שקובע", אמר קרויף בפתיחת דרכו.

לקראת עכו:
"הם הקשו מאוד על הפועל ב"ש. קבוצות שנלחמות ומשחקות נגד קבוצות שאמורות להיות עדיפות תמיד מסוכנות יותר. הן נלחמות עם הכל וכל מה שהן משיגות זה פלוס עבורן. אנחנו צריכים למצוא את האדרנלין לשחק כמו בשבועות האחרונים. אנחנו צריכים להראות שאנחנו מוכנים להילחם מול כל יריב".

על האווירה בחדר הלבשה:
"הקבוצה יותר חשובה מכל אינדיבידואל וטובת המועדון היא מעל הכל. אני מנסה להיות שקוף ואם מישהו שואל למה הוא לא משחק אני נותן תשובות. גם אני כשחקן ביליתי הרבה על הספסל ואני יודע איך זה מרגיש. התמונה שנשארה איתי מהמשחק היא לראות את עטר, ברק וטל בן חיים דוחפים את הקבוצה בדקות האחרונות. זה מחזה נהדר וכיף לראות שהשחקנים דוחפים את החברים שלהם. זו רוח קבוצתית וזה מה שבשבילי הוא הכי חשוב. שחקנים מאוכזבים שהם לא משחקים לפעמים, אבל הם מבינים שהקבוצה מעל הכל. היום זה הם ומחר זה שחקן אחר. חדר ההלבשה מאוד חיובי, עוזר אחד לשני. כל השחקנים חושבים שהם צריכים לשחק, זה טבעם ואני מסכים עם זה".

על רודריגס:
"הוא שחקן טוב מאוד. כשהוא נפצע חשנו שזו אבידה. הוא חזר אבל גם הקבוצה חזרה. יש שחקנים בקישור שמשחקים טוב מאוד ויש מקום מוגבל לקשרים וכרגע זה פשוט ככה. הדרך הכי טובה לקבל דקות היא להילחם על זה, ולפעמים גם הגורל לצידך. כרגע, בלי להיכנס לשמות, הקישור שלנו עושה עבודה טובה".

על ההסתגרות הצפויה של עכו:
"קשה למצוא חורים או חללים בהגנה במשחקים כאלה, חשוב להבקיע מוקדם. אני חושב שאנחנו מוכנים למשחק הזה, אנחנו יודעים כמה המשחק הזה חשוב. צריכים להמשיך עם אותה אינטנסיביות. כשיש לנו את הגישה הזו אנחנו בדרך כלל משיגים תוצאות טובות".

על ייני:
"הוא אחד השחקנים שתמיד מוכן כשאתה צריך אותו. היו הרבה משחקים שהשחקן הזה שיחק עם בוהן שבורה, שיחק עם זריקות. אלה דברים שהתקשורת לא רואה. אני מכבד אנשים ששמים את הקבוצה לפניהם וזה מה שקפטן אמיתי עושה. הוא אחד השחקנים החשובים בקבוצה מבחינתי. גם כשהוא לא משחק הוא תומך בקבוצה, היא איש אמיתי של המועדון".