מכבי תל אביב תעלה ביום ראשון הקרוב (21:00) למשחק מסקרן במיוחד. הצהובים יארחו את הפועל ב"ש למשחק המרכזי של המחזור ה-20 בליגת העל והיום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן ג'ורדי קרויף להתמודדות.

מה המפתח למשחק?
"יש הרבה מפתחות למשחק הזה. זה משחק גדול, הכי חשוב עבורנו לשחק עם אינטנסיביות שהמשחקים האלה דורשים, אגרסיביות, להגן טוב כשצריך ולעשות את הדברים שלנו בהתקפה שכמובן אני לא יכול לפרט עליהם במסע"ת. היו לנו שני משחקים מולם אחד רע, ואחד די טוב. אנחנו צריכים לנסות לשחזר את היכולת מהמשחק הטוב יותר".

מי קבוצה טובה יותר?
"אני חושב ששתי הקבוצות טובות, לשתי הקבוצות היו קשיים העונה. עכשיו זה המאני טיים. הקבוצות ברמה דומה ולכן יש לנו מספר נקודות דומה. כנראה שנפגוש אותם עוד פעמיים העונה וזה יהיה קרב נחמד. לחשוב שאתה פייבוריט או לא זה לא משהו שנותן לך נקודות". 

על סיום חלון ההעברות:
"הרגשנו שאיבדנו 4 משחקים, אבל אין לנו עוד משחקים בגביע ובאירופה והרגשנו שלא היינו צריכים להחליף את כולם. הרגשנו שאם יבוא משהו טוב נלך עליו ואם לא זה יהיה בסדר. עם הבלם זה לא קרה, אבל זה בסדר. אנחנו לא נואשים או עצובים. נמשיך הלאה. מה שרצינו עשינו, בכל מקרה אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום הטוב של השבועות האחרונים. אם החלון היה באוקטובר יכול להיות שהיינו עושים הרבה שינויים, אבל אחרי הריצה הטובה שלנו אנחנו מאמינים בפוטנציאל שיש בסגל הזה".

על מרוואן קבהא:
"אני לא חושב שהיה כזה קרב כמו שמתואר. הוא שחקן מעניין, אבל הוא המשיך הלאה וזה בסדר. היו לנו כמה דברים שנראו טוב אבל לא קרו בסוף. אנחנו ממשיכים הלאה ואני חושב שיש סגל טוב, המומנטום שלנו די טוב, כך שזה לא צריך לעשות הרבה שינויים".

קיבלת כלים לזכות בתואר?
"אם לקחנו הרבה נקודות לאחרונה זה אומר שיש לנו את הכלים. כרגע אנחנו מרגישים שדברים הולכים בסדר, אנחנו מודעים להזדמנויות גדולות, אנחנו לא קונים שחקנים אבל זה בסדר, אנחנו נלחמים על המטרות שלנו. אם מסתכלים על ההרכב עכשיו, גם אם נביא 4 שחקנים חדשים זה לא אומר שהם יהיו בהרכב. אין לי טענות, הפוקוס שלי הוא לגמרי על המשחק שמחכה לנו ביום ראשון".

על גידי קניוק:
"הוא מבקיע שערים מהקו השני, זה משהו שאנחנו צריכים יותר. יש לנו הזדמנויות לקשרים הרבה פעמים ושערים מקו שני חשובים מאוד. ניסינו למצוא מישהו עם רקורד טוב של שערים ואנחנו מקווים שהוא יתן לנו את זה".