מכבי ת״א תפגוש את הפועל ב״ש למשחק המסקרן ביום ראשון. היום דיבר ברק יצחקי במסיבת העיתונאים שערכה הקבוצה לקראת המשחק.

על הקושי להתמודד נגד קבוצות שמסתגרות:
״בתקופה האחרונה ידענו להתמודד יפה עם קבוצות שמסתגרות, אין ספק שזה דבר יותר קשה, אבל אנחנו צריכים למצוא פתרונות. במשחק האחרון היה לנו טיפה קשה למרות שגם בו הגענו למצבים. אני חושב שהיינו צריכים לנצח ואני חושב שהיכולת שלנו טובה לאחרונה".

על המצבים הנייחים:
״אנחנו כן עובדים על מצבים נייחים, גם קרנות וגם בעיטות חופשיות. כל מה שצריך לשפר אנחנו עובדים עליו ואנחנו מקווים שנבצע את זה יותר טוב בעתיד״.

על המפגש ביום ראשון:
״אין ספק שזה משחק עונה. זה תמיד משחק מעניין בשנים האחרונות. אנחנו צריכים לעשות את העבודה בצורה הכי טובה ולנצח את המשחק. אנחנו בפיגור של שתי נקודות ואם אנחנו רוצים להמשיך עד הסוף, זה משחק שאנחנו צריכים לעבור. שחקנים אוהבים משחקים כאלה, אם נבוא באותה דריכות כמו במשחק הקודם נגדם אין לי ספק שננצח את המשחק".

על הרצון לשחק:
"אי אפשר לדעת מה יקרה בשנה הבאה. כמו שאמרתי אני תמיד רוצה לשחק, אבל אני לא זה שקובע. אני אשמח לשחק כמה שיותר. גם במשחק האחרון נגד ב“ש בגביע הטוטו לא שיחקתי וניצחנו, עדיין שמחתי כאילו שיחקתי. אני קונה את זה גם בראשון".

על הרכש:
"אני בטוח שהאמונה של המאמן נותנת לשחקנים הרבה ביטחון. זה הדבר הכי טוב שיכול להיות ואני באמת מאמין בכל השחקנים שלנו. גם כשהיה קשה האמנתי בסגל הזה. התוצאות מדברות בעד עצמן, אנחנו במצב טוב יותר. אם נחשוב רק על העבר אז לא עשינו כלום. זה מתחיל במשחק הזה. משחק עונה זה משחק של הצהרת כוונות".

על הטענות שיש סוכנים שמנהלים קבוצות:
"אני לא יודע מה קורה בקבוצות אחרות. לשמחתי אנחנו במועדון מסודר שדברים כאלה לא קורים. אני לא יודע מה קורה במקומות אחרים".