הפועל רעננה רועימכבי תל אביב שחר 0:1
לאחר רצף של 10 משחקים ללא הפסד בליגה מתוכם 9 ניצחונות, קבוצת הנוער של המועדון נכנעה להפועל רעננה (מחזור 19). המשחק התקיים בתנאי מגרש קשים עקב מזג האוויר הסוער. רמת המשחק לא התעלתה אך המארחים ידעו לנצל את המצב לטובתם. הצהובים נשארו במקום ה-2 בטבלה כשהמרחק מהמובילה גדל ל-2 נקודות. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

בית"ר ירושלים שמואלמכבי תל אביב אלי פוקס 1:3
לאחר הניצחון בדרבי בשבוע שעבר, קבוצת נערים ב׳ נעצרו נגד מוליכת הטבלה. ההפסד משאיר את הצהובים במקום ה-5 בטבלה. כובש השער לזכות הצהובים היה ישי בוזורגי. מאמן הקבוצה, ריימונד אוטוולד, סיכם: ״המחצית הראשונה הייתה סולידית, הגנו בצורה טובה וירושלים לא הצליחו לפרוץ את המערך ההגנתי שלנו. היו לנו מספר מצבים מצוינים כדי לכבוש במחצית הראשונה אבל לא השכלנו לנצלם. ישירות לאחר ההפסקה ספגנו שער קל בניגוד לעבודת ההגנה שביצענו במחצית הראשונה. הצלחנו לחזור למשחק כשהבקענו את שער השיוויון אך ספגנו שער נוסף מטעות שלנו. לאחר הספיגה היה נראה שהמוטיבציה של הקבוצה ירדה. לקראת הסיום ספגנו את השלישי בגלל שדחפנו כדי להשיג את השיוויון. זה לא משחק שהיינו צריכים להפסיד. עלינו להמשיך לעבוד קשה ולהמשיך לשפר את משחק ההגנה, זאת בעיה שהייתה לנו במשחקים הקודמים, אז משחק ההגנה זה אחד הדברים החיוביים שאנחנו לוקחים מהמשחק. עלינו לנצל יותר את המצבים אליהם אנחנו מגיעים. נתכונן למשחקים הבאים״.

מכבי תל אביב "אילן" – הפועל חדרה 0:2
קבוצת נערים ג׳ צפון חזרה למסלול הניצחונות, הצהובים גברו על הקבוצה מחדרה במסגרת המחזור ה-17 בליגה. הניצחון משאיר את הקבוצה במקום ה-4 בטבלה במרחק 6 נקודות מהפסגה. כובשי השערים: כמיל ג׳בארה ובן לינקר. מאמן הקבוצה, אסף הבר, סיכם את המשחק: ״לאחר התקלה בשבוע שעבר חזרנו לסגנון המאפיין אותנו, עבודה קשה בשני צידי המגרש, אגרסיביות והתנפלות על היריב לאחר איבוד כדור. לאחר מחצית מאופסת במזג אויר חורפי הבקענו שני שערים שהביאו את הניצחון. נמשיך ללמד את החברה שמעבר לכישרון, אנחנו מחוייבים להשקיע ולעבוד קשה בכל שבת״.

המשחקים שנדחו עקב מזג האוויר הסוער:
מכבי תל אביב עודד – בית"ר ירושלים אורן (נערים א׳) – נדחה
מועדון ספורט עירוני אשדוד אלונה – מכבי תל אביב אלדד (נערים ג׳ דרום) – נדחה