מכבי תל אביב שחרבני סכנין 0:1
קבוצת הנוער חזרה אל מגרשה הביתי וגם אל מסלול הניצחונות. הצהובים גברו על בני סכנין משער נהדר של אייל חן במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל לנוער. הניצחון מעלה את החניכים של גיא צרפתי למקום ה-1 בטבלה עקב איבוד הנקודות של נתניה והפרש שערים עדיף של מכבי ׳שחר׳. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

הפועל תל אביב צחי בן פורתמכבי תל אביב עודד 1:1
קבוצת נערים א׳ והפועל ת״א נפרדו במשחק העונה בתוצאת תיקו (מחזור 19). חלוקת הנקודות משאירה את הצהובים במקום ה-1 בטבלה במרחק 9 נק׳ מהמקום ה-2 ועם משחק חסר. כובש השער לזכות מכבי היה גיל בן שלוש. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, סיכם את המשחק: ״המשחק השלישי בסיבוב השני הסתיים בתיקו. השער שכבשנו הוא תוצאה ישירה של תרגיל שעבדנו עליו באימון יום לפני. אומרים שכדורגל משחקיים 90 דקות והיום ראינו כמה זה נכון. למדנו שלשחק מחצית אחת מספיקה רק אם אתה מנצל את  המצבים שיצרת בצורה איכותית ונכונה. מחצית ראשונה מהטובות שלנו כקבוצה עד הפעולה הסופית. מחצית שנייה לא דומה לראשונה, הפועל היו טובים יותר. ראו עלינו סוג של עייפות וכבדות שלטעמי נבעה מהעומס שהיו ל-6 משחקני הנבחרת שלנו ששיחקו השבוע שני משחקי הכנה. אנחנו גאים בשחקנים שלנו על ההשקעה והרצון והאיכות שהם מראים לנו בכל משחק. הפרק הבא  ביום רביעי הקרוב. ננסה לשפר את הנגיעה האחרונה שלנו וליצור פרק חדש טוב יותר מהפרק הקודם״.

מכבי תל אביב אלי פוקסמכבי פתח תקוה משה דיין 0:2
קבוצת נערים ב׳ גברה על מכבי פ״ת במסגרת המחזור ה-20 של הליגה. הניצחון מקרב את הצהובים לפסגה כשהפער מהמקום ה-1 הצטמק ל-6 נקודות. הכובשים בניצחון: רוי מעיין ויהלי לזר. מאמן הקבוצה ריימונד אוטוולד סיכם: ״המשחק היה בהתאם לאימונים. התכוננו על דברים ספציפיים לקראת המשחק וזה עבד טוב. דיברנו על כך גם עם השחקנים לאחר הניצחון. שהם הוכיחו לעצמם שהעבודה הקשה במהלך האימונים משתלמת במשחק. היינו מאוד קשוחים במשחק ההגנה, דבר שמאוד חשוב לקבוצת ככדורגל. המשחק היה ברובו בנוי גם ממשמעת טקטית, השחקנים עשו עבודה נהדרת. הם עבדו בצורה קשה כדי לעזור אחד לשני בכל עמדה. יכלנו גם להגדיל את התוצאה, החמצנו מספר פעמים במצב של אחד על אחד מול השוער. מצד שני גם לא היינו יותר מדי בסכנה בצד ההגנתי. אני שמח מאוד מהתצוגה שלנו, בשבועות האחרונים התמודדנו נגד יריבות קשות, ברביעי הקרוב נגד מכבי חיפה זה אומר שאנחנו לא יכולים לחגוג יותר מדי. השחקנים קיבלו את המחמאות אחרי המשחק והבינו שעלינו להמשיך ביכולת הזאת כבר ברביעי״.

מכבי תל אביב אלדדבני יהודה תל אביב גרונדמן 0:5
אחרי הניצחון במשחק העונה באמצע השבוע 0:2 באשדוד, החניכים של אורי דוד חזרו אל מגרשם הביתי בסטייל, הצהובים כבשו חמישייה לרשת של בני יהודה . הצהובים שומרים על המקום ה-1 בטבלה. השתתפו בחגיגה: אוסקר גלוך (צמד), ליאל שוטא, אלעד קפלן ואוהד מזרחי. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם: ״ניצחון נהדרעל בני יהודה, שיחקנו טוב כשקצב המשחק היה נהדר. מצאנו את המצבים שלנו ליד השער בכמויות גדולות ולשמחתי כבשנו 5 שערים יפים מאוד״.

בית"ר רמת גןמכבי תל אביבאילן" 3:3
קבוצת נערים ג׳ צפון סיימה בתיקו רב שערים נגד הקבוצה מרמת גן (מחזור 18). הצהובים נותרו במקום ה-4 בטבלה כשהפער מהפסגה הצטמק ל-5 נקודות לאחר ההפסד של מוליכת הטבלה (הפועל כפ״ס). הכובשים בצהוב היו: עידו קרבס ובן לינקר (צמד). מאמן הקבוצה, אסף הבר, התייחס למשחק: ״משחק רב תהפוכות, פיגרנו, הובלנו, שוב הובלנו ובסוף ספגנו שער שיוויון לא מחוייב למציאות. נמשיך לעבוד, להשתפר ובעיקר לנסות להיות פחות נאיביים כדי להשיג תוצאות טובות יותר״.