מכבי תל אביב ׳שחר׳הפועל ראשון לציון ׳יהודה׳ 0:1
קבוצת הנוער חזרה השבת למגרשה הביתי באצטדיון רמלה, הצהובים גברו על הקבוצה מראשון לציון במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל לנוער. החניכים של גיא צרפתי רושמים ניצחון שמיני בתשעת המשחקים האחורנים מה שמקנה להם את המקום ה-2 בטבלה מרחק נקודה מהפסגה. כובש שער הניצחון היה תומר אלטמן. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

בית״ר טוברוקמכבי תל אביב ׳עודד׳ 4:0
קבוצת נערים א׳ חזרו מהפגרה והמשיכו במומנטום החיובי. הצהובים הביסו את בית״ר טוברוק במסגרת המחזור ה-16 בליגה. הניצחון משאיר את הקבוצה במקום ה-1 בטבלה עם פער של 9 נקודות. הכובשים בצהוב: שי בלחסן, עומר יצחקי, נדב נידם וגיל בן שלוש. מאמן הקבוצה אליעזר בן אהרון סיכם את המשחק: ״לא סוד שהשבוע קרו כמה דברים שהוציא את הקבוצה מהאיזון שלה ולמרות זאת קיבלנו הוכחה נוספת שהמועדון והקבוצה יותר חזקים מכל שחקן. במכבי ת"א יש שחקנים טובים בסגל, כל שחקן ראוי לשחק ב-11 וזה הכוח שלנו כקבוצה וכמועדון. 20 הדקות הראשונות היו שקולות, לאחר מכן השתלטנו על קצב המשחק וכבשנו שערים מרשימים. שמח על התוצאה שהיתה מאוד חשובה לנו השבוע במיוחד. אמרנו לשחקנים שאם אנחנו רוצים לעבור לפרק הבא של העונה אנחנו צריכים להפסיק לקרוא את הפרק הקודם (החצי הראשון  של העונה) ולהתחיל ליצור את הפרק השני בסיפור של העונה. גאה בשחקנים שיצרו את הדף הראשון מתוך 15 דפים שישנם בפרק השני בצורה טובה ואיכותית. שבת הבאה נגד רעננה נגיע מוכנים.״

עירוני מודיעיןמכבי תל אביב אלי פוקס 4:1
קבוצת נערים ב׳ חזרה למסלול הניצחונות נגד הקבוצה ממודיעין (מחזור 17). הניצחון מעלה את הצהובים למקום ה-5 בטבלה מרחק 5 נקודות מהמקום מהפסגה. כובשי השערים: איתי בן חמו, , יהלי לזר, אור רויזמן וישי בוזורגי. מאמן הקבוצה ריימונד אוטוולד סיכם: ״היה לנו משחק טוב. מחצית ראשונה שיחקנו עם קצב מעט נמוך יחסית אך במחצית השנייה ידענו להגביר את הקצב, משחק בנגיעה שתרם לנו להגיע להרבה מצבים, היה תענוג לצפות״.

גדנע תל אביב ניסיםמכבי תל אביב אלדד 12:0
לאחר הניצחון המרשים 0:6 במסגרת הגביע, החניכים של אורי דוד המשיכו להרשית במשחק החוץ נגד גדנע תל אביב (מחזור 15). הניצחון משאיר את הצהובים במקום ה-1 בטבלה. השתתפו בחגיגה: אנר אושמנדי (רביעייה), אלעד קפלן (צמד), אוראל אזרזר (צמד), בר לין, אביב שעיו, אוהד מזרחי ושער עצמי. מאמן הקבוצה, אורי דוד, תיאר את ההצגה של קבוצתו: ״ניצחון נהדר של הקבוצה, האינטנסיביות במשחק הייתה ממש גבוה, השחקנים הביאו המון איכות שבאה לידי ביטוי בשערים נהדרים״.

מכבי הרצליה ׳הדר׳מכבי תל אביבאילן" 2:1
אחרי ההעפלה הדרמטית בשבוע שעבר לרבע גמר גביע המדינה, נערים ג׳ צפון המשיכו ברצף הניצחונות לאחר מהפך נגד הקבוצה מהרצליה. הצהובים ממוקמים במקום ה-4 בטבלה כשהם במרחק 2 נקודות מהפסגה. כבשו למכבי: עומר סניור ואביב פלס. מאמן הקבוצה אסף הבר תיאר את המשחק: ״משחק לא הכי טוב שלנו. אחרי הניצחון בגביע היה קצת קשה להוריד את החברה לקרקע השבוע. הגענו למספר מצבים מצויינים בתחילת המשחק, אך לא השכלנו לכבוש. בהמשך נקלענו לפיגור והצלחנו להפוך את התוצאה. נמשיך לעבוד קשה על המגרש ומחוצה לו כדי להשיג המשכיות ולהשתפר״.