מחזור 22 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ אירחה ברמלה את מכבי חיפה במסגרת ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו מהמקום ה-2 בטבלה עם רצף של עשרה ניצחונות ב-13 המשחקים האחרונים, מנגד הירוקים הגיעו למפגש מהמקום ה-4  בטבלה. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם מופלח שלאעטה, אילון אלמוג וויליאם אגדה.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, נעם כהן, אלון שטרוזברג, פאדי נג׳אר, יואב הופמייסטר, תמיר גלזר, תומר אלטמן (ק), פרינס תומס, מופלח שלאעטה, אילון אלמוג, וויליאם אגדה.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח כהצהובים מאיימים על השער ראשונים, כבר בדקה ה-5, מכבי ׳שחר׳ הגיעו להזדמנות הראשונה במשחק, אילון אלמוג קיבל את הכדור במרכז, החלוץ התקדם אל עבר הרחבה וניסה את מזלו מרחוק, הכדור פגע בשחקן הגנה וחזר אל אלמוג שבעט טוב למסגרת אך שריף כיוף הציל את הכדור לקרן. דקה חלפה ושוב החניכים של גיא צרפתי מאיימים על השער, תומס פרינס כדרר על סף הרחבה והכניס כדור לויליאם אגדה שבעט החוצה.

בדקה ה-8 הבלם פאדי נג׳אר ניסה את מזלו מרחוק בבעיטה חזקה, הכדור הלך סמוך למשקוף. בדקה ה-10 זה כמעט נכנס, אחרי חטיפת כדור במרכז, תומר אלטמן התקדם מקו האמצע ושחרר כדור עומק אל אלמוג שחדר לרחבה ושחרר בעיטה אל הקורה. בדקה ה-12 הירוקים הדיעו למצב הראשון שלהם, חלוץ היריבה, גל קתבי, קיבל כדור ברחבה ובעט למסגרת, דניאל פרץ היה במקום להדוף את הכדור לקרן. בדקה ה-17 הכדור נכנס! המהלך החל אצל הבלם, אלון שטרוזברג ששלח כדור עומק נהדר באגף השמאלי היישר אל נעם כהן, המגן השתלט על הכדור והתקדם לכיוון מרכז הרחבה, כהן מסר כדור רוחב מדויק אל תומס שבניגעה מצא את הרשת. 0:1 למכבי.

בדקה ה-20 הצהובים כמעט ומכפילים את התוצאה, אגדה השתלט על כדור גובה ברחבה ובעט מיד, הכדור חלף סמוך לקורה. בדקה ה-35 שוב הצהובים עם ההזדמנות, כדור עומק של נועם כהן באגף השמאלי מצא את מופלח שלאעטה שחלף על פני המגן והעביר כדור למרכז, אגדה השתלט וניסה לבעוט אך ההגנה הירוקה בלמה את הכדור. בדקה ה-40 בלם היריבה, גיורגי דרסיליה ניסה את מזלו מרחוק, פרץ היה מוכן לקלוט את הכדור.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בהמשך ישיר למחצית הראשונה, בדקה ה-46 אילון אלמוג קיבל כדור על במרכז והתקדם אל סף הרחבה, החלוץ התגבר על שחקן הגנה ובעט למסגרת אך כיוף קלט את הכדור.הדקות חולפות וקצב המשחק ירד מעט, רוב המשחק מתנהל ברובו במרכז שהקבוצות לא מרבות לאיים על השער. בדקה ה-63 גיאד דהן שנכנס כמחליף אצל הירוקים ניסה לבעט מרחוק, הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-67 שוער היריבה מציל את הירוקים מספיגה. אילון אלמוג שלח כדור עומק נהדר לאגדה שנשאר לבד מול השוער אך הצלה כיוף שמרה על התוצאה זהה. בדקה ה-73 חיפה כמעט ומשווים את התוצאה, מוחמד כנאען פרץ באגף השמאלי, בעיטה שלו לשער נעצרה אצל פרץ, את הריבאונד בעט מאור לוי שנכנס כמחליף על ההגנה הצהובה. בדקה ה-77 שוב מצב לירוקים, טימוטי העביר כדור מהאגף הימני למרכז, גיא דהן היה על סף הרחבה והבעיטה שלו הלכה סמוך לקורה. בדקה ה-79 אגדה הגיע למצב טוב מול השוער, הבעיטה שלו הלכה החוצה.

בדקה ה-81 חיפה משווה את התוצאה, לאחר פריצה באגף הימני השופט קבע כי ההגנה הצהובה הכשילה את חלוץ היריבה ברחבה. ים כהן כבש את הפנדל. חיפה משווה ל-1:1. בדקה ה-88 אגדה מקבל כדור ברחבה, החלוץ מסתובב ומשחרר בעיטה, הכדור פגש את הרשת החיצונית. בדקה ה-90 מצב לירוקים, הגבהה מהאגף הימני מצאה את ראשו של ים כהן שנגח החוצה. בתוך תוספת הזמן בלם חיפה קיבל צהוב שני כשביצע פאול אגרסיבי. תוצאת הסיום 1:1.