עולם הכדורגל אולי נחשב לא פעם לגברי, אך יום האישה הנוכחי הוא הזדמנות מצויינת מבחינתי להזכיר שיש לא מעט נשים שמגיעות למגרשים ולמשחקי מכבי בפרט. אני למשל נמצאת במגרשים עוד מנעוריי ולאורך השנים מהכדורגל יצאו לי רק דברים טובים. הכרתי את בעלי בשער 11 במהלך דרבי תל אביבי. בהמשך נולדו לנו שני ילדים שגם הם כמובן אוהדים את הקבוצה, מכביסטים מבטן ומלידה. חלק נכבד מחיי סובב סביב הקבוצה וכמו אוהדים רבים, גם אני לא עושה תוכניות לפני בדיקת ביומן שאין משחק של מכבי שמתנגש עם אירוע אחר. 

כשרק התחלתי ללכת למשחקים הייתי בין "המוזרות והמשוגעות", "קומץ הלא שפויות". היום אני מגיעה למשחקים עם בתי ורואה לצידי נשים רבות שנמצאות ביציע ולא מפחדות להגיד 'אני אוהבת כדורגל, אני אוהבת את מכבי'. נשים ומשפחות שחולקות את ההנאה במשחק הכדורגל.

בנוסף, כפי שהמודעות למעמד האישה תופסת תאוצה, לשמחתי מלבד אוהדות אני רואה גם נשים מאיישות עמדות מפתח בניהול, כמו במכבי, כפרשניות, שדריות ועוד בכל רחבי תקשורת הספורט.

כאוהדת שחשופה להלך הרוח במועדון כיף לראות שגם במכבי תל אביב עצמה נותנים משקל משמעותי לצד הנשי של הקהל. אם מדובר בנסיונות ליצור חווייה משפחתית במשחקים או לחליפין התאמת מוצרים גם לנשים, טוב לראות שבמכבי לוקחים בחשבון את כל החלקים ביציע. עכשיו רק נותר לקוות שכולנו ביחד, נשים וגברים, נזכה לחגוג בקרוב עם הקבוצה שכולנו כל כך אוהבים.