מכבי תל אביב תחל ביום ראשון הקרוב (21:00) את הופעותיה בפלייאוף העליון של ליגת העל. המבחן הראשון של הצהובים יהיה במשחק ביתי מול הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-27. היום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

על כך שמכבי ניצחה את הפועל חיפה 0:4 במשחק הקודם:
"בכל משחק שנשאר ננסה להביא אנרגיות, כמו במשחק הקודם מול מכבי פ"ת. מה שקרה עד עכשיו לא קשור למה שיהיה. יש ליריבה שלנו עונה מצויינת. אנחנו קרובים מאוד. זו יריבה על התואר, יש לנו הרבה כבוד אליהם וזה יהיה משחק קשה. אני חושב שלא צריך לחשוב על משחקים שהיו בליגה, זו כבר היסטוריה ואחנו חושבים קדימה".

"אנחנו מנסים להתרכז בשיפור המשחק שלנו ולשחק כדורגל טוב. אנחנו מכירים את הסכנות מהיריבה, ואנחנו מבינים שזה הולך להיות כמו גמר. זה המאני טיים", הוסיף קרויף, "אנחנו רק חושבים על המשחק, לנצח, להיות מוכנים וביחד עם האוהדים אנחנו חייבים ליצור אווירה טובה. כשהם דוחפים אותנו הקבוצה מקבלת אנרגיה".

על יחסי הכוחות בפלייאוף:
"מי שאומר שהקרב יהיה רק בין מכבי לב"ש, כנראה לא מנתח טב את התוצאות והמספרים. הכל צמוד וכל מי שקרוב בשלב זה של העונה הוא מועמד לתואר, על חלק יש יותר לחץ ועל חלק פחות אבל לכל מי שנמצא שם יש סיכוי כמעט שווה. צריך להתעורר, יש כמה קבוצות שיכולות לזכות באליפות – לא רק שתיים".

הפלייאוף השנה קשה יותר?
"הוא שוויוני יותר, אין בפלייאוף הזה יריבה שאתה יכול להגיד שתיקח ממנה 6 נקודות בוודאות. כל משחק יהיה קשה".

על הגעה אפשרית של מיץ' גולדהאר:
"הנוכחות שלו תמיד נותנת דחיפה לכולם, למועדון, לצוות ולשחקנים. אני מקווה שהוא יגיע ויישאר כמה שיותר. זה נותן מוטיבציה".